| Kods | DE1018 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Elektroniskā komercija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Andrejs Romānovs, Arnis Lektauers | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Mācību kursā tiek apgūti: e-komercija un e-uzņēmējdarbība, šīs jomas jaunākās datoru tehnoloģijas un e-komercijas tehnoloģiju izmantošanas praktiskas iemaņas. Kurss koncentrējas uz e-komercija metožu un informācijas tehnoloģiju izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi būtiski paaugstināt tās efektivitāti. Laboratorijas nodarbībās, balstoties uz tīmekļa vietnes piemēru, tiek nodrošināta iespēja gūt praktiskas iemaņas elektroniskās komercijas sistēmu izstrādē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt padziļinātas zināšanas par jaunākajiem sasniegumiem un informācijas tehnoloģijām elektroniskajā komercijā. Attīstīt prasmi veidot, izvēlēties, novērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā. Iegūt zināšanas un praktiskās iemaņas dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošanai e-komercijā. Veicināt studenta spējas un kompetences izvēlēties e-komercijas risinājumus uzņēmējdarbībai un novērtēt to efektivitāti, kā arī projektēt, izstrādāt un testēt e-komercijas sistēmas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālu terminoloģiju elektroniskās komercijas jomā. - Diskusijā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, ir parādītas spējas, izmantojot profesionālu terminoloģiju, konstruktīvi diskutēt par risināmo problēmu. Spēj analizēt problēmsituācijas un patstāvīgi secināt par e-komercijas risinājumu izmantošanu uzņēmējdarbībā. - Praktisko darbu izpildes laikā ir parādītas spējas identificēt uzdotā uzdevuma iespējamos risinājumus, ierobežojumus un piedāvāt alternatīvu risinājumu variantus. Spēj izstrādāt e-komercijas risinājuma projektu un realizēt tīmekļa vietnes prototipu - Laboratorijas darbu izpildes laikā ir parādītas spējas izpildīt uzdotos darba uzdevumus, sekojot laboratorijas darbu izpildes norādēm. Spēj izskaidrot informācijas tehnoloģiju izmantošanas būtību, iespējas un nozīmi noteiktās e-komercijas jomās. - Eksāmenā ir demonstrēta spēja atpazīt formulēto tematisko jautājumu būtību, kā arī sniegt lakonisku un argumentētu uzdoto tematu skaidrojumu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Pamatzināšanas informācijas tehnoloģijās un e-komercijā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||