DE1018 Elektroniskā komercija

Kods DE1018
Nosaukums Elektroniskā komercija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Andrejs Romānovs, Arnis Lektauers
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Mācību kursā tiek apgūti: e-komercija un e-uzņēmējdarbība, šīs jomas jaunākās datoru tehnoloģijas un e-komercijas tehnoloģiju izmantošanas praktiskas iemaņas. Kurss koncentrējas uz e-komercija metožu un informācijas tehnoloģiju izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi būtiski paaugstināt tās efektivitāti. Laboratorijas nodarbībās, balstoties uz tīmekļa vietnes piemēru, tiek nodrošināta iespēja gūt praktiskas iemaņas elektroniskās komercijas sistēmu izstrādē..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Elektroniskais bizness un elektroniskais mārketings 4 0 0 0
Elektroniskās komercijas automatizētās sistēmas un e-komercijas rīki 2 0 0 0
Interaktīvās e-komercijas informācijas sistēmas 2 0 0 0
E-komercijas tīmekļa vietnes izstrādes tehnoloģijas 4 0 0 0
E-komercijas drošības nodrošināšana 2 0 0 0
Elektroniskās komercijas efektivitātes novērtēšana 2 0 0 0
Praktiskās nodarbības e-komercijas risinājumu izstrādes jomā 16 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Sniegt padziļinātas zināšanas par jaunākajiem sasniegumiem un informācijas tehnoloģijām elektroniskajā komercijā. Attīstīt prasmi veidot, izvēlēties, novērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā. Iegūt zināšanas un praktiskās iemaņas dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošanai e-komercijā. Veicināt studenta spējas un kompetences izvēlēties e-komercijas risinājumus uzņēmējdarbībai un novērtēt to efektivitāti, kā arī projektēt, izstrādāt un testēt e-komercijas sistēmas.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālu terminoloģiju elektroniskās komercijas jomā. - Diskusijā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, ir parādītas spējas, izmantojot profesionālu terminoloģiju, konstruktīvi diskutēt par risināmo problēmu.
Spēj analizēt problēmsituācijas un patstāvīgi secināt par e-komercijas risinājumu izmantošanu uzņēmējdarbībā. - Praktisko darbu izpildes laikā ir parādītas spējas identificēt uzdotā uzdevuma iespējamos risinājumus, ierobežojumus un piedāvāt alternatīvu risinājumu variantus.
Spēj izstrādāt e-komercijas risinājuma projektu un realizēt tīmekļa vietnes prototipu - Laboratorijas darbu izpildes laikā ir parādītas spējas izpildīt uzdotos darba uzdevumus, sekojot laboratorijas darbu izpildes norādēm.
Spēj izskaidrot informācijas tehnoloģiju izmantošanas būtību, iespējas un nozīmi noteiktās e-komercijas jomās. - Eksāmenā ir demonstrēta spēja atpazīt formulēto tematisko jautājumu būtību, kā arī sniegt lakonisku un argumentētu uzdoto tematu skaidrojumu.
Priekšzināšanas Pamatzināšanas informācijas tehnoloģijās un e-komercijā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 0.0 16.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]