Kods | LA1094 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valodas prasmju mācību metodika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Indra Kalniņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt studentus ar zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas ir nepieciešamas, mācot angļu valodu kā svešvalodu dažādos vispārējās izglītības līmeņos, kā arī sniegt topošajiem angļu valodas skolotājiem profesionālas zināšanas par efektīvas mācīšanas teorētiskajiem un praktiskajiem modeļiem.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir nodrošināt studentus ar zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas ir nepieciešamas, mācot angļu valodu kā svešvalodu dažādos vispārējās izglītības līmeņos. Studiju kursa uzdevumi: 1. Padziļināt studējošo zināšanas par mācību procesa plānošanu. 2. Analizēt mācību procesa vadīšanas gaitu: skolēnu sadarbības organizēšanu, sasniegumu vērtēšanu, refleksiju un pašanalīzi. 3. Sniegt studējošajiem ieskatu mācību metožu un paņēmienu specifiku angļu valodas prasmju (lasīšana, klausīšanās, runāšana un rakstīšana) attīstīšanā. 4. Apskatīt dažādas mācīšanās stratēģijas valodu apguvei. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Padziļina izpratni par angļu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) mācīšanas metodiku.
2. Zina par angļu valodas integrēšanu citu mācību priekšmetu stundās.
3. Izprot dažādas mācību metodes un paņēmienus valodas prasmju apguvei. - Valodas prasmju mācīšanas stundu plāni.
Noslēguma eksāmens par visu apgūto vielu. Prasmes: 4. Plāno angļu valodas stundas un pielieto dažādas mācību metodes, kas panāk skolēnu motivāciju apgūt angļu valodu un ir saistīti ar reālo dzīvi. 5. Izvirza mērķus mācību stundai un veicina pašvadītu mācīšanos. - Valodas prasmju mācīšanas stundu plāni. Noslēguma eksāmens par visu apgūto vielu. Kompetence: 6. Plāno un analizē mācību darbu atbilstoši izvirzītajiem mērķiem. 7. Objektīvi vērtē skolēnu sasniegumus. 8. Atpazīst mācīšanās stratēģijas dažāda tipa un vecuma skolēniem. 9. Veiksmīgi sadarbojas ar citu mācību priekšmetu skolotājiem un integrē angļu valodu citu mācību priekšmetu apguvē. 10. Izmantojot iegūtās zināšanas par mācīšanās stratēģijām, panāk ikviena skolēna iesaistīšanos mācību procesā. - Valodas prasmju mācīšanas stundu plāni. Noslēguma eksāmens par visu apgūto vielu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Stundu plāni par valodas prasmes mācīšanu - 50%
Noslēguma eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valodas zināšanas B2 līmenī saskaņā ar vienotajām Eiropas vadlīnijām par valodu apguve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|