Kods | BS0108 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Organizāciju un cilvēkresursu vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Anita Gaile, Daiga Ērgle | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studentiem tiek veidota visaptveroša izpratne par organizācijas stratēģijām un vadības prasmēm, kas nepieciešamas, lai gūtu panākumus vadot digitālo transformāciju nepastāvīgajā, nenoteiktajā, sarežģītajā un neskaidrajā (VUCA) ārējā vidē. Studiju kursa saturs ir fokusēts uz cilvēkresursu komponentes pārvaldību, komandas darba veicināšanu, starppersonu komunikācijas pilnveidošanu un cilvēkkapitāla attīstību, digitalizējot biznesa vadības modeļus organizācijās. Īpaša uzmanība tiek pievērsta vadības ētiskajiem aspektiem un efektīvai pārmaiņu vadīšanai. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt izpratni par līderības lomu un instrumentiem, vadot digitālās transformācijas procesus organizācijās. Studiju kursa uzdevumi: - veidot praktiskas zināšanas organizācijas transformācijas vadīšanā; - veidot izpratni par to, kā izmantot digitālās tehnoloģijas organizācijas izaugsmei un pielāgošanās spējai; - uzlabot progresīvas līderības prasmes, kas nepieciešamas, lai iedvesmotu un vadītu komandas sarežģītos digitālo pārmaiņu procesos; - attīstīt prasmes starppersonu komunikācijā, īpaši pārmaiņu procesos; - veidot izpratni, kā izveidot augstas veiktspējas komandas un organizācijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot līderības lomu un instrumentus digitālo transformāciju vadīšanas procesos. - Piedalīšanās un diskusijas nodarbībās, testi, viktorīnas. Izprot jautājumus, kas saistīti ar organizācijas uzvedību, vadību un pārmaiņām. - Starpeksāmens, noslēguma eksāmens. Izprot visu transformācijas procesos iesaistīto pušu motivāciju. Spēj vadīt augstas veiktspējas komandas. - Gadījumu izpēte, lomu spēles, diskusijas, mācību žurnāls. Spēj pielietot iegūtās zināšanas un atziņas. Spēj izstrādāt un prezentēt idejas, analīzi un ieteikumus. - Gadījumu izpēte, prezentācijas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Iknedēļas testi - 10%
Mācību žurnāls - 10% Grupu projekti un prezentācijas - 30% Starpeksāmens - 20% Noslēguma eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas organizāciju psiholoģijā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|