Kods | BS0102 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sabiedriskie e-pakalpojumi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Claudio Andres Rivera, Zakia Siddiqui | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss veidots, lai sniegtu studentiem vispusīgu izpratni par e-pakalpojumu lomu publiskajā sektorā. Studiju kurss ir nodrošina studentus ar nepieciešamajām prasmēm un kompetencēm, lai izstrādātu un ieviestu e-pakalpojumus publiskajā sektorā. Studiju kursa saturs ietver tādas tēmas kā e-pārvalde, e-demokrātija, e-līdzdalība. Studenti analizēs programmatūras un IT risinājumu ieviešanas dzīves ciklu valsts struktūrās.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt izpratni par e-pakalpojumu lomu, ieguvumiem un izaicinājumiem publiskajā sektorā un prasmi novērtēt šo e-pakalpojumu efektivitāti Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt prasmi izstrādāt stratēģijas e-pakalpojumu ieviešanai publiskajā sektorā; - attīstīt prasmi analizēt, kā sabiedriskie e-pakalpojumi uzlabo valdības pakalpojumu sniegšanu, padarot tos pieejamākus, efektīvākus un lietotājam draudzīgākus; - attīstīt prasmes piemērot politikas ietvarus un noteikumus, kas regulē e-publiskos pakalpojumus, tostarp privātuma, datu aizsardzības un pieejamības standartus; - attīstīt prasmi pielietot praksē zināšanas, kas nosaka uz lietotāju orientēta dizaina nozīmi e-publisko pakalpojumu izstrādē, lai nodrošinātu, ka tie atbilst iedzīvotāju vajadzībām un vēlmēm; - attīstīt prasmi izprast sabiedrisko pakalpojumu digitalizācijas ētiskās sekas un sociālo ietekmi, tostarp jautājumus, kas saistīti ar digitālo plaisu un iekļautību, un piemērot šos principus praksē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izstrādāt un ieviest e-pakalpojumu stratēģiju publiskajam sektoram. - Literatūras apskats, klases diskusijas, gadījumu izpētes raksti. Izprot un spēj pielietot ar e-pakalpojumiem saistītos juridiskos un ētiskos jautājumus publiskajā sektorā. - Literatūras apskats, diskusijas auditorijā. Spēj novērtēt un mērīt t e-pakalpojumu efektivitāti publiskajā sektorā. - Kursa projekts. Spēj analizēt e-pakalpojumu priekšrocības un izaicinājumus publiskajā sektorā. - Gadījumu izpētes raksti. Spēj ieviest e-pakalpojumus publiskajā sektorā. - Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Gadījumu izpēte, literatūras apskats. - 30%
Kursa projekts (starppārbaudījums) - 40% Eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas par digitālās transformācijas jautājumiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|