BS0102 Sabiedriskie e-pakalpojumi

Kods BS0102
Nosaukums Sabiedriskie e-pakalpojumi
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Claudio Andres Rivera, Zakia Siddiqui
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss veidots, lai sniegtu studentiem vispusīgu izpratni par e-pakalpojumu lomu publiskajā sektorā. Studiju kurss ir nodrošina studentus ar nepieciešamajām prasmēm un kompetencēm, lai izstrādātu un ieviestu e-pakalpojumus publiskajā sektorā. Studiju kursa saturs ietver tādas tēmas kā e-pārvalde, e-demokrātija, e-līdzdalība. Studenti analizēs programmatūras un IT risinājumu ieviešanas dzīves ciklu valsts struktūrās..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
E-pakalpojumu loma publiskajā sektorā. 6 9 0 0
E-pārvalde un e-demokrātija. 6 9 0 0
E-līdzdalība un e-pārvalde. 6 9 0 0
E-pakalpojumu juridiskie un ētiskie aspekti publiskajā sektorā. 6 9 0 0
E-pakalpojumu projektēšana un izstrāde publiskajam sektoram. 8 12 0 0
E-pakalpojumu ieviešana un novērtēšana publiskajā sektorā. 6 9 0 0
Datu privātums un drošība e-pakalpojumos. 6 9 0 0
Digitālā transformācija publiskajā sektorā. 6 9 0 0
Mākslīgais intelekts e-pakalpojumos. 6 9 0 0
Veiksmīgas e-pakalpojumu izstrādes un ieviešanas stratēģijas publiskajā sektorā. 8 12 0 0
Kopā: 64 96 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt izpratni par e-pakalpojumu lomu, ieguvumiem un izaicinājumiem publiskajā sektorā un prasmi novērtēt šo e-pakalpojumu efektivitāti Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt prasmi izstrādāt stratēģijas e-pakalpojumu ieviešanai publiskajā sektorā; - attīstīt prasmi analizēt, kā sabiedriskie e-pakalpojumi uzlabo valdības pakalpojumu sniegšanu, padarot tos pieejamākus, efektīvākus un lietotājam draudzīgākus; - attīstīt prasmes piemērot politikas ietvarus un noteikumus, kas regulē e-publiskos pakalpojumus, tostarp privātuma, datu aizsardzības un pieejamības standartus; - attīstīt prasmi pielietot praksē zināšanas, kas nosaka uz lietotāju orientēta dizaina nozīmi e-publisko pakalpojumu izstrādē, lai nodrošinātu, ka tie atbilst iedzīvotāju vajadzībām un vēlmēm; - attīstīt prasmi izprast sabiedrisko pakalpojumu digitalizācijas ētiskās sekas un sociālo ietekmi, tostarp jautājumus, kas saistīti ar digitālo plaisu un iekļautību, un piemērot šos principus praksē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izstrādāt un ieviest e-pakalpojumu stratēģiju publiskajam sektoram. - Literatūras apskats, klases diskusijas, gadījumu izpētes raksti.
Izprot un spēj pielietot ar e-pakalpojumiem saistītos juridiskos un ētiskos jautājumus publiskajā sektorā. - Literatūras apskats, diskusijas auditorijā.
Spēj novērtēt un mērīt t e-pakalpojumu efektivitāti publiskajā sektorā. - Kursa projekts.
Spēj analizēt e-pakalpojumu priekšrocības un izaicinājumus publiskajā sektorā. - Gadījumu izpētes raksti.
Spēj ieviest e-pakalpojumus publiskajā sektorā. - Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Gadījumu izpēte, literatūras apskats. - 30%
Kursa projekts (starppārbaudījums) - 40%
Eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas Pamatzināšanas par digitālās transformācijas jautājumiem.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 48.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]