Kods | SC0005 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sports (atlētiskā vingrošana) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sports | |||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Sporta centrs | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sanita Sveile | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Atlētiskās vingrošanas nodarbībās studējošais gūst teorētiskās,praktiskās zināšanas un iemaņas. Atlētiskā vingrošana ir fizisku vingrinājumu sistēma, kurā izmanto svarstieni, svarbumbas, hanteles, espanderu u.c. speciālus rīkus muskuļu masas un spēka palielināšanai, kā arī harmoniskai ķermeņa attīstīšanai. Atlētiskā vingrošana labvēlīgi ietekmē muskuļus, kā arī kaulus un to savienojumus. Muguras un kāju muskuļu nostiprināšanai ir svarīga nozīme mugurkaula slimību profilaksē. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt studentiem teorētiskās un praktiskās zināšanas par atlētiskās vingrošanas specifiku. Veicināt studentu fizisko spēju pilnveidošanu, atlētiskās vingrošanas iemaņu apgūšanu un veselības nostiprināšanu. Ķermeņa muskulatūras reljefa veidošana, ķermeņa formas attīstīšana un dziļās muskulatūras nostiprināšana. Nodrošināt pareizu un efektīvu vingrinājumu tehnisko izpildījumu. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Ieskaišu normatīvu kārtošana - spēka trīscīņas vingrinājumu izpilde. - Ieskaite Aktivitāte praktiskajās nodarbībās. Nodarbību apmeklējuma uzskaite. - Ieskaite |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Ieskaite - 100%
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Iepriekšēja sagatavošana nav nepieciešama. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|