LA1079 Informācijas tehnoloģija izglītībā. Studiju darbs II

Kods LA1079
Nosaukums Informācijas tehnoloģija izglītībā. Studiju darbs II
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Pedagoģija
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Lāsma Ulmane-Ozoliņa, Kristīne Bārdule
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Kursa mērķis ir sniegt studentiem iespēju apgūt aktuālās izglītības tehnoloģijas – elektroniskos mācību žurnālus, tiešsaistes mācību platformas un interaktīvo mācību materiālu izstrādes rīkus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Ergonomika un drošība darbā ar tehnoloģijām, skolotāja digitālā kompetence. Lietotāju datu drošība. Tehnoloģiju lietotāju apdraudējumi. Sēdošs darbs pie ekrāna un cilvēka veselība. 21 digitālā prasme 21. gadsimta skolotājam – Eiropas Komisijas viedoklis. 12 10 4 16
2. Skolotāja darbs ar dažādām skolvadības sistēmām. Skolotāja darbs E-klase sistēmā - biežāk lietotās E-klases funkcijas, stundu, vērtējumu, kavējumu ievade, pārbaudes darbu, mājasdarbu izveide, uzvedības ieraksti, instrukcijas, atskaites, dokumentācija. Skolotāja darbs Mykoob sistēmā – stundu, vērtējumu, kavējumu ievade, pārbaudes darbu, mājasdarbu izveide, uzvedības ieraksti, instrukcijas, atskaites, dokumentācija. 4 10 2 6
3. Digitālie mācību līdzekļi un mācību materiālu krātuves. Darbs ar izglītības portālu Uzdevumi.lv. Mācību materiālu krātuve Soma.lv. Digitālo automātiski vērtējamo testu izstrāde. 12 10 4 16
4. Interaktīvu mācību materiālu izstrāde. Mācību materiālu izstrāde un izmēģināšana, izmantojot tiešsaistes nodarbību piegādes programmatūru. Patstāvīgais darbs – interaktīvu tiešsaistes mācību materiālu izstrāde. 12 10 8 22
5. Interaktīvās tiešsaistes prezentācijas un mobilie testi. Populārāko bezmaksas interaktīvo tiešsaistes prezentāciju un testu izstrādes platformu izmantošana mācību materiālu veidošanai. Patstāvīgais darbs – interaktīvas tiešsaistes prezentācijas un mobilā testa izstrāde un izmantošana. 12 10 6 24
6. Mākslīgais intelekts skolotāja darbā. 10 10 6 12
Studiju darbs un tā prezentācija. 2 44 2 40
Kopā: 64 104 32 136
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir sniegt studentiem iespēju apgūt aktuālās izglītības tehnoloģijas – elektroniskos mācību žurnālus, tiešsaistes mācību platformas un interaktīvo mācību materiālu izstrādes rīkus. Uzdevumi: 1. Palīdzēt studentiem apgūt prasmi orientēties tehnoloģiju izmantošanas iespējās un aktualitātēs mācību procesā; 2. Veicināt izpratnes veidošanos par drošības un ergonomikas jautājumiem, un elektroniskās skolvadības sistēmām un to funkcijām. 3. Iegūtās zināšanas un prasmes izmantojamas skolotāja ikdienas darbā
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: 1. Izskaidro drošības un veselības apdraudējumus, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas darbā un ikdienā. 2. Raksturo elektronisko zināšanu pārbaudes testu specifiku. 3. Izprot pētniecības principus, stratēģijas un pētījumu veidiem atbilstošās pētniecības metodes studiju darba izstrādei. - Patstāvīgie darbi iesniegti Moodle, prezentēti. Skaidrs un precīzs drošības un veselības apdraudējumu skaidrojums. Spēja pielietot zināšanas reālās dzīves situācijās. Parāda izpratni par testu izstrādes principiem. * Starppārbaudījumi (6) * Studiju darbs un prezentācija
Prasmes: 4. Lieto elektroniskās klasvadības sistēmas. 5. Prot izvērtēt savas digitālās prasmes un rast veidu to pilnveidošanai. 6. Izmanto e-mācību platformas izglītības vides papildināšanai un daudzveidīgošanai. 7. Formulē pētījuma rezultātiem atbilstošus secinājumus un ieteikumus izglītības problēmu risināšanai. - Patstāvīgie darbi iesniegti Moodle, prezentēti. Spēja orientēties un efektīvi izmantot galvenās sistēmas funkcijas. Pareiza uzdevumu, saziņas un vērtēšanas rīku pārvaldība. Parāda problēmu risināšanas prasmes sistēmas problēmu novēršanā. Radošums un funkcionalitāte digitālā mācību satura izstrādē. * Starppārbaudījumi (6) * Studiju darbs un prezentācija
Kompetence: 8. Analizē dažādu lietotņu piedāvājumu un salīdzina to izmantošanas iespējas atkarībā no vajadzībām konkrētā mācību kontekstā. 9. Plāno un veic neliela mēroga izglītības pētījumu, ietverot gan teorētisko, gan empīrisko daļu, analizējot un interpretējot iegūtos rezultātus. - Patstāvīgie darbi iesniegti Moodle, prezentēti. Lietotņu funkcionalitātes analīzes un salīdzināšanas dziļums. Lietotņu izvēles pamatojums, pamatojoties uz mācību vajadzībām. * Starppārbaudījumi (6) * Studiju darbs un prezentācija
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Starppārbaudījumi (6) - 60%
Studiju darbs un prezentācija - 40%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]