Kods | LA1052 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valodas pamati: komunikācija II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Agnese Dubova, Jordan Nikolov | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā apgūst vācu valodas mutvārdu un rakstveida saziņas pamatprasmes A2 līmenī.. Studējošie apgūst prasmi mutiski un rakstiski sazināties par tēmām, kas saistītas ar personīgo informāciju, nodarbošanos, ikdienu, ikdienas ieradumiem, hobijiem, attiecībām ar tuvākajiem cilvēkiem: ģimeni, draugiem, kursa un darba kolēģiem.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir apgūt mutvārdu un rakstveida saziņas prasmes vācu valodā atbilstoši Eiropas kopīgajās pamatnostādnēs noteiktajam valodu apguves A2 līmenim. Kursa uzdevumi: 1. apgūt vārdu krājumu vācu valodā; 2. attīstīt mutvārdu saziņu vācu valodā; 3. attīstīt rakstveida saziņu vācu valodā; 4. attīstīt prezentācijas spējas vācu valodā; 5. attīstīt prasmi formulēt savu viedokli, izteikt cēloņus un sekas; 6. attīstīt prasmi veidot monologus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zina un prot lietot ikdienas saziņā kursā apgūto vārdu krājumu gan mutvārdos, gan rakstveidā. - Pārbaudes veids: kontrodarbi, rakstisks un mutisks eksāmens.
Kritēriji: students zina un prot lietot ikdienas saziņā kursā apgūto vārdu krājumu gan mutvārdos, gan rakstveidā. Pārzina pamatinformāciju par vāciski runājošajām valstīm. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens. Kritēriji: students pārzin pamatinformāciju par vāciski runājošajām valstīm. Zina dažādus valodas apguves paņēmienus. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens. Kritēriji: students zina dažādus valodas apguves paņēmienus. Spēj saprast teikumus un bieži lietotus izteicienus, kas saistīti ar jomām, kuras ir vistuvāk (piemēram, personīgā un ģimenes informācija, iepirkšanās, darbs, vietējā teritorija). - Pārbaudes veids: kontrodarbi, rakstisks un mutisks eksāmens. Kritēriji: students spēj saprast teikumus un bieži lietotus izteicienus, kas saistīti ar jomām, kuras ir vistuvāk (piemēram, personīgā un ģimenes informācija, iepirkšanās, darbs, vietējā teritorija). Spēj sazināties vienkāršās, ikdienišķās situācijās, kas ietver vienkāršu un tiešu informācijas apmaiņu par pazīstamiem un ikdienišķiem jautājumiem. - Pārbaudes veids: kontrodarbi, rakstisks un mutisks eksāmens. Kritēriji: students spēj sazināties vienkāršās, ikdienišķās situācijās, kas ietver vienkāršu un tiešu informācijas apmaiņu par pazīstamiem un ikdienišķiem jautājumiem. Spēj lietot vienkāršus līdzekļus, lai aprakstītu savu izcelsmi un izglītību, tuvāko apkārtni un lietas, kas saistītas ar tūlītējām vajadzībām. - Pārbaudes veids: kontrodarbi, rakstisks un mutisks eksāmens. Kritēriji: students spēj lietot vienkāršus līdzekļus, lai aprakstītu savu izcelsmi un izglītību, tuvāko apkārtni un lietas, kas saistītas ar tūlītējām vajadzībām. Prot sazināties rakstiski un mutvārdos vienkāršās situācijās vācu valodā. - Pārbaudes veids: kontrodarbi, rakstisks un mutisks eksāmens. Kritēriji: students prot sazināties rakstiski un mutvārdos vienkāršās situācijās vācu valodā. Zina starpkultūru pamata atšķirības starp vāciski runājošajām valstīm un Latviju. - Pārbaudes veids: rakstisks un mutisks eksāmens. Kritēriji: students zina starpkultūru pamata atšķirības staro vāciski runājošajām valstīm un Latviju. Prot strādāt individuāli un patstāvīgi, kā arī iesaistīties komandas darbā. - Pārbaudes veids: radoši darbi, prezentācijas. Kritēriji: students prot strādāt individuāli un patstāvīgi, kā arī iesaistīties komandas darbā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Radoši darbi, prezentācijas - 10%
Kontroldarbi - 40% Rakstisks un mutvārdu eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vācu valodas zināšanas A1 līmenī | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|