Kods | LA0966 | ||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Doktorantūras kolokvijs II | ||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Diāna Laiveniece | ||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||
Anotācija |
2. kolokvijs: individuālā pētījuma metodoloģija (tradicionālās un jaunākās metodes attiecīgajā pētījumu jomā, datu vākšanas, apkopošanas un analīzes metodes, metožu izvērtējums).. Faktiskā prezentācijai un diskusijai sagatavotā tēma vai aplūkojamie jautājumi tiek noteikti, doktorantam sadarbojoties ar promocijas darba vadītāju.. |
||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: nodrošināt doktoranta un akadēmiskā personāla diskusijas par konkrēto pētījuma tematu, kā arī sekmēt doktorantu savstarpējo sadarbību. Kursa uzdevumi: 1) veicināt prasmi interpretēt un prezentēt pētījumā iegūtos rezultātus; 2) rosināt diskutēt par sava un citu doktorantu pētījuma rezultātiem; 3) sekmēt prasmi argumentēti izteikt un aizstāvēt savu viedokli. | ||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1) demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratne par aktuālo teorētisko un empīrisko pētījumu metodoloģiju valodniecībā, literatūrzinātnē, tulkojumzinātnē vai starpnozaru kontekstā;
2) pārzina konkrētas pētījumu jomas aktuālākās zinātniskās teorijas un atziņas;
3) pārvalda attiecīgās jomas zinātniskās pētniecības skolas, izvērtē un salīdzina nozīmīgāko pētnieku ieguldījumu;
4) prot pamatot sava pētījuma unikalitāti un pienesumu zinātniskās skolas un domas attīstībā;
5) prot izvēlēties un pielietot konkrētam pētījumam atbilstošas metodes;
6) kritiski izvērtē savu un kolēģu sniegumu, analizē, sintezē, interpretē un prezentē pētījumā iegūtos rezultātus;
7) patstāvīgi izvirza inovatīvas pētījumu idejas, tās kritiski analizē, sintezē un izvērtē;
8) savā ekspertjomā spēj komunicēt ar kolēģiem, zinātnieku sabiedrību un sabiedrību kopumā. - Metodes:
1) piedalīšanās kolokvijā ar ziņojumu un prezentāciju,
2) aktīva iesaistīšanās zinātniskajā diskusijā.
Kritēriji:
1) atbildes precizitāte,
2) demnstrēto zināšanu dziļums,
3) prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē,
4) domāšanas oriģinalitāte,
5) prezentācijas kvalitāte. |
||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Piedalīšanās kolokvijā ar ziņojumu un prezentāciju - 100%
|
||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Argumentācijas prasme; zinātniskās komunikācijas prasme | ||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|