Kods | LA0923 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Lietotāja uzvedības aspekti | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Radka Valerieva Nacheva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šis kurss sniedz nepieciešamās zināšanas lietotājcentrisku lietotņu izstrādē, t.sk., izstrādē ar bieži izmantotiem prototipēšanas rīkiem, lietojamības vērtēšanā un testēšanā.. Zināšans un prasmes tiek pielietotas, izstrādājot programmatūras prototipu. Tiek sniegtas zināšanas un prasmes lietotāju izpētē, interviju veikšanā, lietojamības testēšanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par lietotāja un datora mijiedarbības pamatprincipiem un to pielietojumu saskarņu veidošanā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt teorētiskās zināšanas un iespēju tās pielietot, veidojot augstas precizitātes interaktīvu prototipu; 2. Iepazīstināt ar lietotājcentriska dizaina pamatprincipiem; 3. Iepazīstināt ar lietotāja un datora mijiedarbības principiem; 4. Attīstīt saskarņu trūkumu identificēšanas un definēšanas prasmes; 5. Attīstīt prasmes veidot augstas precizitātes interaktīvu prototipu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Zina lietotājcentriskas pieejas pamatprincipus un to pielietojumu lietotāja un datora mijiedarbības dizainā un lietotāju saskarnes dizainā;
Zina lietotāja un datora mijiedarbības principus;
Zina dažādus prototipēšanas veidus. - Teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes vērtētas saskaņā ar kritērijiem e-studiju vidē. Prasmes: Prot projektēt lietotāja saskarnes; Prot projektēt iebūvētu lietotāja palīdzību; Prot projektēt un izveidot saskarnes karkasu; Prot projektēt un izveidot augstas precizitātes interaktīvu programmatūras prototipu; Prot izvērtēt un analizēt lietotāja saskarnes lietojamību. - Teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes vērtētas saskaņā ar kritērijiem e-studiju vidē. Kompetence: Zina un spēj veidot komunikāciju ar gala lietotāju. - Teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes vērtētas saskaņā ar kritērijiem e-studiju vidē. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādāta prototipa nodevums - 35%
Prototipa apraksta nodevums - 25% Prototipa novērtējuma nodevums - 25% Izstrādāti un iesniegti praktisko darbu uzdevumi - 15% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Programminženierijas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|