LA0870 Korporatīvo pasākumu organizēšana

Kods LA0870
Nosaukums Korporatīvo pasākumu organizēšana
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Uldis Drišļuks
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kursa laikā students iegūs padziļinātas zināšanas publisku pasākumu tehniskā izstrādē, plānošanā, organizēšanā un vadīšanā, tematisko pasākumu un PR kampaņu koncepcijas izstrādē un ideju ģenerēšanā. Sniegtas teorētiskas pamatzināšanas scenāriju veidošanā, pasākuma režijā un producēšanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Korporatīvo pasākumu būtība un nozīme 1.1. Korporatīvo pasākumu veidi un to mērķi 1.2. Pasākumu loma uzņēmuma tēla un iekšējās kultūras stiprināšanā 4 8 0 0
2. Pasākuma plānošana un koncepcijas izstrāde 2.1. Pasākuma mērķu, auditorijas un formāta noteikšana 2.2. Pasākuma programmas un norises vietas izvēle 6 10 0 0
3. Budžets un resursu plānošana 3.1. Izmaksu struktūra un budžeta sastādīšana 3.2. Personāla un ārējo pakalpojumu resursu piesaiste 8 10 0 0
4. Loģistika un tehniskais nodrošinājums 4.1. Pasākuma norises vietas un telpu iekārtojums 4.2. Tehniskais aprīkojums, ēdināšana, transports 6 8 0 0
5. Komunikācija un mārketings 5.1. Pasākuma komunikācijas plāns un reklāmas materiāli 5.2. Ielūgumu un dalībnieku reģistrācijas process 4 8 0 0
6. Pasākuma norise un izvērtēšana 6.1. Pasākuma norises vadība un komandas darbs 6.2. Riska analīze, atskaite un pasākuma rezultātu izvērtējums 4 8 0 0
Kopā: 32 52 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir sniegt dalībniekiem zināšanas un praktiskas iemaņas korporatīvo pasākumu plānošanā, organizēšanā un vadībā, nodrošinot pasākumu atbilstību uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem un komunikācijas vajadzībām.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: Students pēc kursa apgūšanas pārzin korporatīvo pasākumu nozīmi, veidus, mērķus un plānošanas, budžeta, loģistikas un komunikācijas principus. Prasmes: Students spēj plānot, organizēt un vadīt korporatīvus pasākumus, tostarp izstrādāt koncepciju, budžetu, loģistiku, komunikāciju un izvērtēt rezultātus. Kompetences: Students spēj patstāvīgi plānot, organizēt un vadīt korporatīvus pasākumus, pieņemt lēmumus, risināt problēmas, sadarboties komandā un izvērtēt pasākumu ietekmi uz uzņēmuma tēlu un stratēģiskajiem mērķiem. - Rezultātā Izveidots pasākuma projekts / koncepcija Vērtēšana (10 ballu skalā): Lekciju apmeklējums – 50% Patstāvīgo darbu izpilde – 50% Kritēriji: Koncepcijas kvalitāte un atbilstība uzņēmuma mērķiem Budžeta un loģistikas precizitāte un realizējamība
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Aktīva iesaiste nodarbībās un praktisko darbu izpilde - 50%
Praktiskais darbs / pasākuma projekts - 50%
 
Priekšzināšanas Nav
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 * *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]