Kods | LA0830 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Funkcionāli komunikatīvā angļu valodas gramatika III | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Baiba Kačanova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Sniedz iespēju pilnveidot gramatikas lietojumu dažādās ikdienas komunikācijas. situācijās. Valodas struktūru apguve tiek integrētas valodas prasmēs: klausīšanās, runāšana, lasīšana un rakstīšana. Kursa III daļa piedāvā angļu valodas gramatikas pārskatu atbilstoši valodas apguves C1 līmenim.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir dot iespēju pilnveidot gramatikas lietojumu dažādās ikdienas komunikācijas situācijās. Valodas struktūru apguve tiek integrētas valodas prasmēs: klausīšanās, runāšana, lasīšana un rakstīšana. Kursa III daļa piedāvā angļu valodas gramatikas pārskatu atbilstoši valodas apguves C1 līmenim. Studiju kursa uzdevumi: 1. Padziļināt studentu izpratni un zināšanas par teikuma strukturāliem un komunikatīviem veidiem, teikuma locekļiem; 2. Dot studentiem iespēju izmantot apgūtās zināšanas praktiskā valodas lietojumā; 3. Palīdzēt studentiem izprast gramatikas mācīšanas specifiku. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Prot definē un identificēt teikuma strukturālos un komunikatīvos veidus, teikuma locekļus.
Zina teikuma struktūras elementus, to savstarpējas sakarības. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās;
2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām;
3. Rakstisks kontroldarbs Nr. 1;
4. Rakstisks kontroldarbs Nr. 2;
Noslēguma pārbaudījums:
5. Rakstisks eksāmens. Prasmes: Spēj lietpratīgi izmantot avotos ietverto informāciju teikuma struktūras analīzei. Prot izmantot zināšanas jaunu ar attiecīgo studiju kursu saistītu avotu lasīšanā un informācijas ieguvē. Prot strādāt ar zinātniskajiem avotiem, atlasot, sistematizējot un komentējot, materiālos piedāvāto informāciju. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās; 2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām; 3. Rakstisks kontroldarbs Nr. 1; 4. Rakstisks kontroldarbs Nr. 2; Noslēguma pārbaudījums: 5. Rakstisks eksāmens. Kompetences: Prot izmantot apgūtās zināšanas praktiskā valodas lietojumā. Ir spējīgs patstāvīgi padziļināt savu profesionālo kompetenci, izmantojot dažādus literatūras avotus, un prot tos atrast informācijas vidē. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās; 2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām; 3. Rakstisks kontroldarbs Nr. 1; 4. Rakstisks kontroldarbs Nr. 2; Noslēguma pārbaudījums: 5. Rakstisks eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās. - 20%
Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām. - 10% Rakstisks kontroldarbs Nr. 1 - 10% Rakstisks kontroldarbs Nr. 2 - 10% Rakstisks eksāmens. - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Funkcionāli komunikatīvā gramatika I; II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|