Kods | LA0829 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Funkcionāli komunikatīvā angļu valodas gramatika II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Baiba Kačanova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Dot studentiem iespēju pilnveidot gramatiskās iemaņas apgūstamā vārdu krājuma un gramatikas tēmu ietvaros, saprast runu, lasīt, tulkot, atpazīstot un izprotot apgūstamo gramatisko formu jēgu, kā arī salīdzināt tās ar attiecīgajām konstrukcijām dzimtajā valodā, un veicināt studentu praktiskās angļu valodas mutvārdu un rakstu valodas izteiksmes līdzekļu bagātināšanos, izmantojot darbības vārda nenoteiksmi, ģerundiju, divdabjus un to konstrukcijas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir dot studentiem iespēju pilnveidot gramatiskās iemaņas apgūstamā vārdu krājuma un gramatikas tēmu ietvaros, saprast runu, lasīt, tulkot, atpazīstot un izprotot apgūstamo gramatisko formu jēgu, kā arī salīdzināt tās ar attiecīgajām konstrukcijām dzimtajā valodā, un veicināt studentu praktiskās angļu valodas mutvārdu un rakstu valodas izteiksmes līdzekļu bagātināšanos, izmantojot darbības vārda nenoteiksmi, ģerundiju, divdabjus un to konstrukcijas. Studiju kursa uzdevumi: 1. Padziļināt studentu izpratni un zināšanas par laiku saskaņošanu saliktos teikumos, ciešamo kārtu, nosacījuma apstākļa palīgteikumiem, vēlējuma izteiksmi un netiešo runu; 2. Dot studentiem iespēju veidot iemaņas saprast angļu valodas darbības vārda nenoteiksmes, ģerundija un divdabju kategoriju gramatisko formu jēgu un salīdzināt tās ar attiecīgajām konstrukcijām dzimtajā valodā; 3. Palīdzēt studentiem izprast gramatikas mācīšanas specifiku. Kursā studenti apgūst prasmes izskaidrot gramatikas likumus un prasmes sastādīt metodiski izstrādātus vingrinājumus ar dažādām grūtības pakāpēm. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
* Zina darbības vārda formas un to pielietojumu angļu valodā.
* Zina nosacījuma palīgteikumu veidus un vēlējuma izteiksmes pielietojuma veidus.
* Zina modālo darbības vārdu un prievārdu lietojumu.
* Zina atšķirības starp ģerundija un nenoteiksmes lietojumu.
* Atpazīst apgūtās gramatiskās konstrukcijas tekstos. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās.
2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām.
3.Rakstisks pārbaudes darbs “Ciešamā kārta”.
4. Rakstisks pārbaudes darbs “Nosacījuma palīgteikumi. Vēlējuma izteiksme.”
5. Rakstisks pārbaudes darbs “Tiešā un netiešā runa.”
6. Rakstisks pārbaudes darbs “Modālie darbības vārdi. Prievārdi.”
7. Rakstisks pārbaudes darbs “Darbības vārda nenoteiksme un ģerundijs.”
Noslēguma pārbaudījums:
8. Rakstisks eksāmens. Prasmes: * Spēj lietot apgūtās gramatiskās konstrukcijas praksē un izskaidro to lietojumu dažādas kontekstos un situācijās. * Spēj sniegt piemērus par konkrēto tēmu. * Spēj pielietot studiju kursa ietvaros gūtās zināšanas praktiskā lietojumā gan rakstu darbos, gan mutiskajā komunikācijā. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās. 2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām. 3.Rakstisks pārbaudes darbs “Ciešamā kārta”. 4. Rakstisks pārbaudes darbs “Nosacījuma palīgteikumi. Vēlējuma izteiksme.” 5. Rakstisks pārbaudes darbs “Tiešā un netiešā runa.” 6. Rakstisks pārbaudes darbs “Modālie darbības vārdi. Prievārdi.” 7. Rakstisks pārbaudes darbs “Darbības vārda nenoteiksme un ģerundijs.” Noslēguma pārbaudījums: 8. Rakstisks eksāmens. Kompetences: * Salīdzina gramatisko struktūru lietojumu dažādos kontekstos un situācijās; izskaidro gramatikas likumus vienkāršā un saprotamā veidā. * Sastāda vingrinājumus ar dažādas grūtības pakāpes vingrinājumiem. - 1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās. 2. Patstāvīgo darbu vērtējums atbilstoši katra uzdevuma prasībām. 3.Rakstisks pārbaudes darbs “Ciešamā kārta”. 4. Rakstisks pārbaudes darbs “Nosacījuma palīgteikumi. Vēlējuma izteiksme.” 5. Rakstisks pārbaudes darbs “Tiešā un netiešā runa.” 6. Rakstisks pārbaudes darbs “Modālie darbības vārdi. Prievārdi.” 7. Rakstisks pārbaudes darbs “Darbības vārda nenoteiksme un ģerundijs.” Noslēguma pārbaudījums: 8. Rakstisks eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās.. - 20%
Rakstisks pārbaudes darbs “Ciešamā kārta" - 10% Rakstisks pārbaudes darbs “Nosacījuma palīgteikumi. Vēlējuma izteiksme” - 10% Rakstisks pārbaudes darbs “Tiešā un netiešā runa” - 10% Rakstisks pārbaudes darbs “Modālie darbības vārdi. Prievārdi.” - 10% Rakstisks pārbaudes darbs “Darbības vārda nenoteiksme un ģerundijs” - 10% Rakstisks eksāmens - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Funkcionāli komunikatīvā gramatika I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|