| Kods | LA0770 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Spēle un animācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Jānis Jankevics, Jekaterina Jevdokimova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studenti strādā divu mācībspēku vadībā, apgūstot gan interaktīvas vides izstrādi ar Blender un Unity, gan kustību grafikas (motion graphics) principus ar Adobe After Effects. Studiju kursa laikā studenti veido vienkāršu spēli (staigāšanas simulatoru), kurā izmanto pašu izveidotu 3D vidi. Paralēli tiek izstrādāts animēts spēles reklāmas video (trailer), kurā tiek iekļauti animēti teksti, grafikas elementi un kustību dizains. Studiju kurss attīsta prasmes integrēt dažādas vizuālās tehnikas vienotā interaktīvā un naratīvā pieredzē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu spēju radīt vienkāršu interaktīvu digitālo pieredzi, integrējot 3D modelēšanu, spēļu vidi un kustību grafiku. Studiju kursa uzdevums ir veicināt starpdisciplināru domāšanu un audiovizuālās stāstniecības izpratni, sasaistot tehniskās un radošās prasmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izstrādāt vienkāršu 3D spēles vidi, izmantojot Blender un Unity. - Praktiskais darbs – spēles prototips. Vērtēšana balstīta uz tehnisko realizāciju, vides strukturējumu un funkcionalitāti. Prot modelēt, teksturēt un strukturēt interaktīvu telpu. - Uzdevumu analīze nodarbību laikā un gala darbs. Vērtēšana balstīta uz formas, detaļu un telpiskuma kvalitāti. Izprot kustību grafikas pamatprincipus un pielieto tos After Effects vidē. - Praktiskais darbs – animēts spēles treileris. Vērtēšana balstīta uz kustību dizaina principu pielietojumu. Spēj izveidot animētu spēles treileri ar grafiskiem un tipogrāfiskiem elementiem. - Eksāmens: gala darbs – pabeigts treilers, treilera kvalitāte, vizuālā valoda, kompozīcija, saskaņotība ar spēles vidi. Prot organizēt radošo darbu posmos un sadarboties ar pasniedzējiem konsultāciju laikā. - Starpprezentācijas, darba procesa dokumentācija. Vērtēšana balstīta uz procesa plānošanu un atgriezeniskās saites integrāciju. Spēj prezentēt savu darbu un argumentēt dizaina un tehniskos lēmumus. - Mutiska prezentācija un refleksija par gala darbu. Vērtēšana pēc komunikācijas skaidrības un argumentācijas spējas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskais darbs – spēles prototips - 10%
Praktiskais darbs – animēts spēles treileris - 10% Starpprezentācijas, darba procesa dokumentācija - 10% Mutiska prezentācija un refleksija par gala darbu - 20% Uzdevumu analīze nodarbību laikā un gala darbs - 20% Eksāmens: gala darbs – pabeigts treilers, treilera kvalitāte, vizuālā valoda, kompozīcija, saskaņotība ar spēles vidi - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Lai pilnvērtīgi piedalītos studiju kursā, studentiem ieteicamas pamata priekšzināšanas darbā ar Blender, kas nepieciešamas 3D vides modelēšanai spēlē. Animētā treilera izstrādei nepieciešamas Photoshop un Illustrator pamatzināšanas grafisko elementu sagatavošanai, kā arī vēlams iepriekšējs darbs ar Adobe Premiere Pro, kas atvieglos darbu ar laika līnijām un audiovizuālo montāžu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||