LA0770 Spēle un animācija

Kods LA0770
Nosaukums Spēle un animācija
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datormācība
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Jānis Jankevics, Jekaterina Jevdokimova
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursa ietvaros studenti strādā divu mācībspēku vadībā, apgūstot gan interaktīvas vides izstrādi ar Blender un Unity, gan kustību grafikas (motion graphics) principus ar Adobe After Effects. Studiju kursa laikā studenti veido vienkāršu spēli (staigāšanas simulatoru), kurā izmanto pašu izveidotu 3D vidi. Paralēli tiek izstrādāts animēts spēles reklāmas video (trailer), kurā tiek iekļauti animēti teksti, grafikas elementi un kustību dizains. Studiju kurss attīsta prasmes integrēt dažādas vizuālās tehnikas vienotā interaktīvā un naratīvā pieredzē..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads kursā. Spēles un animācijas integrācija 4 16 0 0
3D modelēšana un vides veidošana Blender vidē 14 20 0 0
Spēles izstrādes pamati Unity vidē 14 20 0 0
Kustību grafika un kompozīcija After Effects vidē 18 20 0 0
Starpskates un konsultācijas (spēles un treilera koncepcijas) 8 14 0 0
Gala darbu prezentācija 6 14 0 0
Kopā: 64 104 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu spēju radīt vienkāršu interaktīvu digitālo pieredzi, integrējot 3D modelēšanu, spēļu vidi un kustību grafiku. Studiju kursa uzdevums ir veicināt starpdisciplināru domāšanu un audiovizuālās stāstniecības izpratni, sasaistot tehniskās un radošās prasmes.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj izstrādāt vienkāršu 3D spēles vidi, izmantojot Blender un Unity. - Praktiskais darbs – spēles prototips. Vērtēšana balstīta uz tehnisko realizāciju, vides strukturējumu un funkcionalitāti.
Prot modelēt, teksturēt un strukturēt interaktīvu telpu. - Uzdevumu analīze nodarbību laikā un gala darbs. Vērtēšana balstīta uz formas, detaļu un telpiskuma kvalitāti.
Izprot kustību grafikas pamatprincipus un pielieto tos After Effects vidē. - Praktiskais darbs – animēts spēles treileris. Vērtēšana balstīta uz kustību dizaina principu pielietojumu.
Spēj izveidot animētu spēles treileri ar grafiskiem un tipogrāfiskiem elementiem. - Eksāmens: gala darbs – pabeigts treilers, treilera kvalitāte, vizuālā valoda, kompozīcija, saskaņotība ar spēles vidi.
Prot organizēt radošo darbu posmos un sadarboties ar pasniedzējiem konsultāciju laikā. - Starpprezentācijas, darba procesa dokumentācija. Vērtēšana balstīta uz procesa plānošanu un atgriezeniskās saites integrāciju.
Spēj prezentēt savu darbu un argumentēt dizaina un tehniskos lēmumus. - Mutiska prezentācija un refleksija par gala darbu. Vērtēšana pēc komunikācijas skaidrības un argumentācijas spējas.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskais darbs – spēles prototips - 10%
Praktiskais darbs – animēts spēles treileris - 10%
Starpprezentācijas, darba procesa dokumentācija - 10%
Mutiska prezentācija un refleksija par gala darbu - 20%
Uzdevumu analīze nodarbību laikā un gala darbs - 20%
Eksāmens: gala darbs – pabeigts treilers, treilera kvalitāte, vizuālā valoda, kompozīcija, saskaņotība ar spēles vidi - 30%
 
Priekšzināšanas Lai pilnvērtīgi piedalītos studiju kursā, studentiem ieteicamas pamata priekšzināšanas darbā ar Blender, kas nepieciešamas 3D vides modelēšanai spēlē. Animētā treilera izstrādei nepieciešamas Photoshop un Illustrator pamatzināšanas grafisko elementu sagatavošanai, kā arī vēlams iepriekšējs darbs ar Adobe Premiere Pro, kas atvieglos darbu ar laika līnijām un audiovizuālo montāžu.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 * *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]