Kods | LA0707 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angliski runājošo valstu literatūras un kultūras studijas skolotājiem III | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sigita Ignatjeva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa laikā studenti padziļina zināšanas par angļu kultūru un literatūru no 20. gs. sākuma līdz mūsdienām, analizē kultūras parādības un interpretē daiļliteratūras tekstus to vēsturiskajā kontekstā, mācās saskatīt kultūras procesu pārmantojamību, attīstību un mijiedarbību.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Paplašināt zināšanas un izpratni par angliski runājošo valstu pasaules literāro un kultūrvēsturisko mantojumu un mūsdienu kultūru. Studiju kursa uzdevumi: 1. Apskatīt galvenos vēsturiskos, sociālos un politiskos procesus, kas ir saistīti ar angliski runājošo valstu kultūrām, koncentrējoties uz svarīgākajiem aktuālajiem literatūras jautājumiem. 2. Definēt angliski runājošo valstu kultūru īpatnības. 3. Apskatīt rakstnieku dzīves un daiļrades īpatnības un nozīmi. 4. Noskaidrot angļu un amerikāņu literatūras īpatnības pasaules literatūras kontekstā. 5. Iepazīstināt ar galvenajām tendencēm angļu literatūrā no 20. gs. sākuma līdz mūsdienām. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Pārzina un skaidro angliski runājošo valstu kultūras un literatūras mijiedarbību.
2. Spēj raksturot konkrēta literārā darba iezīmes literatūras aspektos.
3. Spēj raksturot angliski runājošo valstu daiļdarbu literatūras un kultūras tradīciju kontekstā.
4. Prot analizēt daiļdarbus angliski runājošo valstu literārās un kultūras tradīciju kontekstā.
5. Spēj salīdzināt tēmas un/vai literārās formas angliski runājošo valstu literārās tradīcijas kontekstā.
6. Prot kritiski izvērtēt piedāvāto daiļdarbu interpretāciju, kombinējot zināšanas par kultūru un apgūtās teksta analīzes prasmes. - Divi kontroldarbi, semināri, eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs (modernisma īpatnības T. S. Eliota, V. B. Jeitsa un Dž. Džoisa daiļradē) - 10%
Kontroldarbs (20.–50. gadu amerikāņu literatūra) - 10% Semināri - 30% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angliski runājošo valstu literatūras un kultūras studijas skolotājiem II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|