Kods | LA0693 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Robotizētu risinājumu izveide un mācību metodika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Valdis Priedols | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studenti veidos izpratni par robotizētu risinājumu veidošanu un tās mācīšanas metodiku. Tiks attīstītas prasmes robotizētu risinājumu izveidē un produktu radīšanā, izmantojot robotizētos risinājumus. Studenti pilnveidos kompetenci dizaina procesa un resursu lietošanai mācību procesā. Skolas projekta uzdevuma veidošana ievērojot dizaina procesu. Automatizācijas vai robotizācijas sistēmas plānošana un izstrāde, testēšana un ieviešana. Demonstrē savu dokumentāciju, SLA, kā vērtē dizaina procesu, kā pašu risinājumu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir dot studentiem iespējas iegūt zināšanas par robotizētu risinājumu veidošanu un tās mācīšanas metodiku, kā arī apgūt, kā tiek radīti produkti izmantojot robotizētus risinājumus. Kursa uzdevumi: 1. Palīdzēt studentiem iegūt prasmes robotizētu risinājumu izveidē un produktu radīšanā, izmantojot robotizētos risinājumus; 2. Rosināt pedagoģiskas kompetences veidošanos; 3. Veicināt izpratni par zināšanu un prasmju novērtēšanas instrumentu izstrādi. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Zina CNC iekārtu darbības principu.
2. Zina mikrokontrolleru, sensoru, motoru veidus un to pielietojumu.
3. Izprot dizaina procesu robotikā. - Starppārbaudījumi:
1. Modeļa izveide izmantojot CNC iekārtu.
2. Neliela projekta izveide izmantojot mikrokontrolleri un prototipēšanas plati, sensorus un motorus.
Noslēguma pārbaudījums:
3. Eksāmens - izstrādāts projekts skolēnam. Prasmes: 4. Lieto CNC iekārtas. 5. Veido elektroniskus risinājumus, izmantojot mikrokontrollerus, sensorus un motorus, kā arī citas elektronikas komponentes. 6. Dokumentē robota risinājuma izstrādes procesu. 7. Veido snieguma līmeņa aprakstus robotikā. - Starppārbaudījumi: 1. Modeļa izveide izmantojot CNC iekārtu. 2. Neliela projekta izveide izmantojot mikrokontrolleri un prototipēšanas plati, sensorus un motorus. Noslēguma pārbaudījums: 3. Eksāmens - izstrādāts projekts skolēnam. Kompetence: 8. Izveido robotikas uzdevumu (projektu) skolēniem, balstoties uz izglītības standarta sasniedzamajiem rezultātiem, ievērojot dizaina procesu un novērtē katru no tā posmiem. - Starppārbaudījumi: 1. Modeļa izveide izmantojot CNC iekārtu. 2. Neliela projekta izveide izmantojot mikrokontrolleri un prototipēšanas plati, sensorus un motorus. Noslēguma pārbaudījums: 3. Eksāmens - izstrādāts projekts skolēnam. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Starppārbaudījumi:
1. Modeļa izveide izmantojot CNC iekārtu. - 25%
Starppārbaudījumi: 2. Neliela projekta izveide izmantojot mikrokontrolleri un prototipēšanas plati, sensorus un motorus. - 25% Noslēguma pārbaudījums: 3. Eksāmens - izstrādāts projekts skolēnam - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|