Kods | LA0692 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ārpusklases darba metodika tehnoloģiju jomā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Maija Demitere | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Veicināt studentu kompetenci ārpusklases darba satura plānošanā, vadīšanā un izvērtēšanā. Iepazīstināt ar ārpusklases darba mērķiem, saturu, to atspoguļojumu normatīvajos dokumentos un mācību līdzekļos. Apgūt prasmi plānot ārpusklases darbu, tā mācību. procesu, ievērojot individualizāciju un personalizāciju, diferenciāciju mācību procesā, izvēloties atbilstošus paņēmienus, metodes, stratēģijas un mācību līdzekļus; Apgūt prasmi izmantot formatīvo un summatīvo vērtēšanu, sniegt pozitīvu atgriezenisko saiti, izvēlēties vērtēšanas kritērijus un pārbaudes veidu, iegūt izpratni, kā iesaistīt vērtēšanas procesā skolēnus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studija kursa mērķi: 1. Izprast par ārpusklases nodarbību vietu un lomu vispārizglītojošajā skolā. 2.Izprast par ārpusklases nodarbību organizēšanu. Studiju kursa uzdevums: 3.Spēt izstrādā ārpusklases nodarbību plānus dažādām IKT tēmām. 4. Māk izstrādāt ārpusklases nodarbību saturam atbilstošus mācību-metodiskos materiālus. 5. Māk noteikt skolēnu sasniegumu vērtēšanas kritērijus un organizē sasniegumu vērtēšanu un apspriešanu ārpusklases nodarbībās. 6. Spēj patstāvīgi plānot un organizēt mācību procesu ārpusklases darbā tehnoloģiju jomā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Izprot ārpusklases nodarbību vietu un lomu vispārizglītojošajā skolā.
2. Izprot ārpusklases nodarbību organizēšanu. - 1. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie mācību materiāli.
2. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie nodarbību plāni.
Noslēguma pārbaudījums: rakstisks eksāmens. Prasmes: 3. Spēj patstāvīgi izstrādāt ārpusklases nodarbību plānus dažādām IKT tēmām. 4. Spēj Izstrādāt ārpusklases nodarbību saturam atbilstošus mācību-metodiskos materiālus. 5. Spēj noteikt skolēnu sasniegumu vērtēšanas kritērijus un organizē sasniegumu vērtēšanu un apspriešanu ārpusklases nodarbībās. - 1. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie mācību materiāli. 2. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie nodarbību plāni. Noslēguma pārbaudījums: rakstisks eksāmens. Kompetence: 6. Spēj patstāvīgi plānot un organizēt mācību procesu ārpusklases darbā tehnoloģiju jomā. - 1. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie mācību materiāli. 2. Starppārbaudījuma veids – izstrādātie nodarbību plāni. Noslēguma pārbaudījums: rakstisks eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādāt mācību materiālus. - 25%
Izstrādātie mācību plānu. - 25% Rakstisks eksāmens. - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Biroja lietotņu mācību metodika un izglītības testu izstrāde, Datorikas priekšmeta metodika, Programmēšanas mācību metodika, Datorgrafikas un multimediju mācību metodika. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|