Kods | LA0691 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Programmēšanas mācību metodika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Anohina | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss sniedz studentiem iespēju padziļināt zināšanas par programmēšanas jomu un tās mācīšanas pieejām. Tā mērķis ir attīstīt prasmes, kas nepieciešamas programmēšanas mācību procesa organizēšanai, dažādu programmēšanas vidi izmantošanai, kā arī testu un novērtēšanas instrumentu izstrādei. Kurss veicina pedagoģisko kompetenču veidošanos un sniedz pamatus zināšanu un prasmju vērtēšanas procesu izpratnei.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir dot studentiem iespējas padziļināt zināšanas par programmēšanas jomu un tās pasniegšanas metodiku, kā arī apgūt testu izstrādes pamatus. Kursa uzdevumi: 1. Palīdzēt studentiem iegūt prasmes dažādas programmēšanas vide lietošanā mācību procesā; 2. Rosināt pedagoģiskas kompetences veidošanos; veicināt izpratni par zināšanu un prasmju novērtēšanas instrumentu izstrādi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Zina programmēšanas apguvei biežāk izmantojamās mācību metodes un paņēmienus.
2. Izprot zināšanu un prasmju pārbaudes darbu veidošanas pamatprincipus. - Izstrādāts summatīvais darbs algoritmu plānošanā un pierakstā. Izstrādāts summatīvais darbs tekstuālajā programmēšanas vidē. Eksāmens – izstrādātas divas mācību stundas programmēšanā un viena novadīta grupas biedriem, un hospitētas citu grupu biedru mācību stundas. Prasmes: 3. Izmanto dažādas programmēšanas vides un valodas starpdisciplināru uzdevumu risināšanā. 4. Izstrādā pārbaudes darbus programmēšanā, organizē to izpildi un interpretē to rezultātus. - Izstrādāts summatīvais darbs algoritmu plānošanā un pierakstā. Izstrādāts summatīvais darbs tekstuālajā programmēšanas vidē. Eksāmens – izstrādātas divas mācību stundas programmēšanā un viena novadīta grupas biedriem, un hospitētas citu grupu biedru mācību stundas. Kompetence: 5. Plāno un vada mācību darbu programmēšanas apguves procesā, ievērojot vecumposma īpatnības un dizaina procesu. - Izstrādāts summatīvais darbs algoritmu plānošanā un pierakstā. Izstrādāts summatīvais darbs tekstuālajā programmēšanas vidē. Eksāmens – izstrādātas divas mācību stundas programmēšanā un viena novadīta grupas biedriem, un hospitētas citu grupu biedru mācību stundas. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādāts summatīvais darbs algoritmu plānošanā un pierakstā (Starppārbaudījums) - 25%
Izstrādāts summatīvais darbs tekstuālajā programmēšanas vidē (Starppārbaudījums) - 25% Eksāmens – izstrādātas divas mācību stundas programmēšanā un viena novadīta grupas biedriem, un hospitētas citu grupu biedru mācību stundas (Noslēguma pārbaudījums). - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Algoritmi un programmēšana. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|