LA0675 Biroja lietotņu mācību metodika un izglītības testu izstrāde

Kods LA0675
Nosaukums Biroja lietotņu mācību metodika un izglītības testu izstrāde
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Pedagoģija
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Maija Demitere
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Dot studentiem iespējas padziļināt zināšanas par lietišķo programmu pakešu izmantošanu un pasniegšanas metodiku, kā arī apgūt testu izstrādes pamatus..
1. Palīdzēt studentiem iegūt prasmes biroja lietotņu izmantošanā kompleksu problēmu risināšanā;.
2. Rosināt pedagoģiskas kompetences veidošanos;.
3. Veicināt izpratni par zināšanu un prasmju novērtēšanas instrumentu izstrādi..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Dažādas lietišķo programmu paketes. Atvērtā pirmkoda un slēgtā koda lietišķo programmu paketes. Tiešsaistes biroja lietotnes. Koplietojamo dokumentu specifika. 8 12 4 16
Tekstapstrāde, tās mācību metodika. Izvēlētas tekstapstrādes nodaļas. Tekstapstrādes mācību metodiskie paņēmieni. 8 14 4 18
Izklājlapas, to mācību metodika. Izvēlētas nodaļas par darbu ar tabulu procesoriem. Izklājlapu mācību metodiskie paņēmieni. 8 12 4 16
Prezentācijas, to mācību metodika. Izvēlētas nodaļas par darbu ar prezentāciju lietotnēm. Prezentāciju apguves mācību metodiskie paņēmieni. 8 14 4 18
Testu teorija un rezultātu skalas. Klasiskās testu teorijas pamatprincipi. Populārākās vērtēšanas un testu rezultātu atainošanas skalas. 8 12 4 16
Testu uzdevumu izstrāde. Testu uzdevumu formulēšana, jautājumu veidi, vērtēšanas kritēriji. 8 14 4 18
Testa uzdevumu kvalitātes novērtēšana. Testu validitāte un drošums. Uzdevumu grūtības noteikšana. Testu uzdevumu novērtēšana, lietojot point biseriālo korelācijas koeficientu. 8 12 4 16
Dažādu grupu testēšanas rezultātu salīdzināšana. Rezultātu sadalījums. Atšķirību starp dažādu grupu rezultātiem salīdzināšana. 8 14 4 18
Kopā: 64 104 32 136
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studija kursa mērķis: 1. Sniegt zināšanas darbā ar biroja lietotnēm apguvei biežāk izmantojamās mācību metodes un paņēmienus. 2. Sniegt zināšanas un prasmes pārbaudes darbu veidošanas pamatprincipus. Studija kursa uzdevums: 3. Attīstīt prasmes dažāda veida lietišķās programmas starpdisciplināru uzdevumu risināšanā. 4. Sniegt zināšanas par pārbaudes darbus, organizē to izpildi un interpretē to rezultātus; 5. Plānot un vadīt mācību darbu biroja lietotņu apguves procesā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
1. Spēj darboties ar biroja lietotnēm apguvei biežāk izmantojamās mācību metodes un paņēmienus. 2. Izprot zināšanu un prasmju pārbaudes darbu veidošanas pamatprincipus. - 1. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba teksta redaktora apguvei plānošanu un organizēšanu. 2. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba tabulu procesora apguvei plānošanu un organizēšanu. 3. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba prezentāciju lietotnes apguvei plānošanu un organizēšanu. 4. Pārbaudes darba izstrāde, administrēšana un datu analīze. 5. Rakstisks eksāmens.
3. Spēj Izmantot dažāda veida lietišķās programmas starpdisciplināru uzdevumu risināšanā. 4. Spēj izstrādā pārbaudes darbus, organizē to izpildi un interpretē to rezultātus. - 1. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba teksta redaktora apguvei plānošanu un organizēšanu. 2. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba tabulu procesora apguvei plānošanu un organizēšanu. 3. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba prezentāciju lietotnes apguvei plānošanu un organizēšanu. 4. Pārbaudes darba izstrāde, administrēšana un datu analīze. 5. Rakstisks eksāmens.
5. Prot plānot un vadīt mācību darbu biroja lietotņu apguves procesā. - 1. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba teksta redaktora apguvei plānošanu un organizēšanu. 2. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba tabulu procesora apguvei plānošanu un organizēšanu. 3. Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba prezentāciju lietotnes apguvei plānošanu un organizēšanu. 4. Pārbaudes darba izstrāde, administrēšana un datu analīze. 5. Rakstisks eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba teksta redaktora apguvei plānošanu un organizēšanu. - 20%
Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba tabulu procesora apguvei plānošanu un organizēšanu. - 20%
Rakstisks darbs un prezentācija par mācību darba prezentāciju lietotnes apguvei plānošanu un organizēšanu. - 20%
Pārbaudes darba izstrāde, administrēšana un datu analīze. - 20%
Noslēguma pārbaudījums: Rakstisks eksāmens. - 20%
 
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]