Kods | LA0660 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Lietotāja un datora mijiedarbība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Radka Valerieva Nacheva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šis kurss sniedz nepieciešamās zināšanas lietotājcentrisku lietotņu izstrādē, t.sk., izstrādē ar bieži izmantotiem prototipēšanas rīkiem, lietojamības vērtēšanā un testēšanā.. Zināšans un prasmes tiek pielietotas, izstrādājot programmatūras prototipu. Tiek sniegtas zināšanas un prasmes lietotāju izpētē, interviju veikšanā, lietojamības testēšanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir: veidot izpratni par lietotāja un datora mijiedarbības pamatprincipiem un to pielietojumu saskarņu veidošanā. Pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas, veidojot augstas precizitātes interaktīvu prototipu. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt studentus ar lietotājcentriska dizaina pamatprincipiem; 2. Iepazīstināt studentus ar lietotāja un datora mijiedarbības principiem; 3. Attīstīt studentiem saskarņu trūkumu identificēšanas un definēšanas prasmes; 4. Attīstīt studentiem prasmes veidot augstas precizitātes interaktīvu prototipu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Zina lietotājcentriskas pieejas pamatprincipus un to pielietojumu lietotāja un datora
mijiedarbības dizainā un lietotāju saskarnes dizainā;
Zina lietotāja un datora mijiedarbības principus;
Zina dažādus prototipēšanas veidus. - Izstrādāta prototipa nodevums;
Prototipa apraksta nodevums;
Prototipa novērtējuma nodevums;
Izstrādāti un iesniegti praktisko darbu uzdevumi. Prasmes: Prot projektēt lietotāja saskarnes; Prot projektēt iebūvētu lietotāja palīdzību; Prot projektēt un izveidot saskarnes karkasu; Prot projektēt un izveidot augstas precizitātes interaktīvu programmatūras prototipu; Prot izvērtēt un analizēt lietotāja saskarnes lietojamību. - Izstrādāta prototipa nodevums; Prototipa apraksta nodevums; Prototipa novērtējuma nodevums; Izstrādāti un iesniegti praktisko darbu uzdevumi. Kompetences: Ir kompetents veidot komunikāciju ar gala lietotāju un prot šīs zināšanas pielietot praksē; Ir kompetents lietotāju izpētē, interviju veikšanā, programmatūras lietojamības testēšanā. - Izstrādāta prototipa nodevums; Prototipa apraksta nodevums; Prototipa novērtējuma nodevums; Izstrādāti un iesniegti praktisko darbu uzdevumi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādāta prototipa nodevums
- 35%
Prototipa apraksta nodevums - 25% Prototipa novērtējuma nodevums - 25% Izstrādāti un iesniegti praktisko darbu uzdevumi - 15% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|