Kods | LA0657 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorgrafika un multimediji | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilva Magazeina-Līduma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa mērķis ir apzināt un spēt metodiski korekti realizēt datorgrafikas un multimediju tēmas atbilstoši norādēm pamatizglītības un vispārējās izglītības priekšmetu standartā, apgūt datorgrafikas terminoloģiju, praktiski apgūt brīvpieejas grafisko lietotņu rīkus un komandas, spēt veidot un apstrādāt vektorgrafikas un rastrgrafikas attēlus, praktiski apgūt video veidošanas un apstrādes rīkus, spēt veidot un mainīt 3D modeļus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa uzdevumi: 1. Pārzināt pamatizglītības un vispārējās izglītības atbilstošā mācību priekšmeta standartu; 2. Pārzināt datorgrafikas un multimediju mācību metodiku; 3. Iepazīt datorgrafikas daudzveidību un izpausmes mūsdienu dizainā; 4. Pārzināt datorgrafikas veidus un to izmantošanu dizaina projektos; 5. Apgūt datorgrafikas jēdzienus; 6. Praktiski apgūt datorgrafikas lietotņu rīkus un izzināt to iespējas; 7. Iegūt praktisku pieredzi vektorgrafikas un rastrgrafikas attēlu veidošanā un apstrādē; 8. Iepazīt video veidošanas etapus; 9. Iegūt praktisku video veidošanas un apstrādes pieredzi; 10. Praktiski spēt izveidot 3D modeļus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Pārzina pamatizglītības un vispārējās izglītības atbilstošā mācību priekšmeta standartu.
2. Zina datorgrafikas pamatjēdzienus. - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens. Prasmes: 3. Izvērtē un izmanto tehnoloģiju jomas skolotāja darbības nozarē dažādas metodikas un praktiskas pieejas, parāda savas profesijas teoriju, metodiku un uzskatu izpratni. 4. Izvēlas un prasmīgi lieto atbilstošus grafisko lietotņu rīkus dizaina risinājumu izstrādei. 5. Iegūst, atlasa, apstrādā un analizē informāciju datorgrafikas un dizaina jomā, izmanto jaunākos pētījumus un nozares sasniegumus. 6. Strukturē savas zināšanas datorgrafikas un tās mācīšanas jomā, tajā skaitā patstāvīgi virza savu tālāko izglītību skolotāja profesionālās kvalifikācijas pilnveidei. - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens. Kompetences: 7. Kritiski izvērtē dizaina projekta tapšanas procesu, izmantojot studiju procesā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, plāno un īsteno radošas idejas dizaina un tehnoloģiju jomā. 8. Izstrādā dizaina projektus, realizē māksliniecisko ideju, izmantojot datortehnoloģijas. - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Praktisko darbu/uzdevumu izpilde (vektorgrafika) - 15%
2. Praktisko darbu/uzdevumu izpilde (rastrgrafika) - 15% 3. Praktisko darbu/uzdevumu izpilde (video apstrāde) - 15% 4. Praktisko darbu/uzdevumu izpilde (3D modelēšana) - 15% 5. Eksāmens (patstāvīgi izveidota dizaina projekta prezentēšana, diskusija studentu grupā) - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatizglītības un vispārējās izglītības programma datorikā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|