Kods | LA0648 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorspēļu veidošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Kristaps Rāvalds, Ingus Terbets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā studenti tiek iepazīstināti ar 2D un 3D vieglas sarežģītības spēļu izstrādi. Kursa laikā tiek sniegtas pamatlīmeņa teorētiskas zināšanas par spēļu dizainu, saskarņu dizainu, lietotāja un datora mijiedarbību, kā arī prasmes programmatūras koda izstrādē C# programmēšanas valodā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot priekšstatu par datorspēļu dizainu un izstrādi, sniegt prasmes vienkāršu datorspēļu izveidē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar datorspēļu izstrādes pamatiem; 2. Sniegt iemaņas darbam ar Unity izstrādes rīku; 3. Sniegt izpratni par atšķirībām 2D un 3D spēļu izstrādē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Izprot projekta koncepta izveidi un nozīmību. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi.
Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. Prasmes: Spēj kodēt, rakstot programmas kodu saskaņā ar projektējumu un kodēšanas vadlīnijām; Spēj kodēt, konstruējot algoritmus; Spēj kodēt, veidojot lietotāja saskarni; Spēj kodēt, dokumentējot kodu; Spēj kodēt, veidojot iebūvēto palīdzības sistēmu; Spēj projektēt lietotāja saskarnes; - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. Spēj sagatavot lietotāja dokumentāciju, iepazīstoties ar lietotāja dokumentācija standartiem; Spēj sagatavot lietotāja dokumentāciju, rakstot un noformējot lietotāja dokumentācijas tekstu. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. Kompetences: Prot kodēt un atkļūdot programmas; Prot lietot programmatūras izstrādes rīkus; Prot realizēt lietotāja saskarnes; Prot lietot labu programmēšanas stilu; Prot pārliecināt citus un argumentēt savu viedokli. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi.
- 50%
Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Algoritmi un datu struktūras | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|