LA0648 Datorspēļu veidošana

Kods LA0648
Nosaukums Datorspēļu veidošana
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Kristaps Rāvalds, Ingus Terbets
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā studenti tiek iepazīstināti ar 2D un 3D vieglas sarežģītības spēļu izstrādi. Kursa laikā tiek sniegtas pamatlīmeņa teorētiskas zināšanas par spēļu dizainu, saskarņu dizainu, lietotāja un datora mijiedarbību, kā arī prasmes programmatūras koda izstrādē C# programmēšanas valodā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievadlekcija 2 0 0 0
Datorspēļu dizaina pamati 2 4 0 0
Unity lietošanas pamati 2 4 0 0
2D spēļu izstrāde 8 14 0 0
3D spēles izstrāde 10 18 0 0
Gala ieskaites projekta izstrāde 6 10 0 0
Gala ieskaites projekta prezentācija 2 2 0 0
Kopā: 32 52 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot priekšstatu par datorspēļu dizainu un izstrādi, sniegt prasmes vienkāršu datorspēļu izveidē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar datorspēļu izstrādes pamatiem; 2. Sniegt iemaņas darbam ar Unity izstrādes rīku; 3. Sniegt izpratni par atšķirībām 2D un 3D spēļu izstrādē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: Izprot projekta koncepta izveidi un nozīmību. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Prasmes: Spēj kodēt, rakstot programmas kodu saskaņā ar projektējumu un kodēšanas vadlīnijām; Spēj kodēt, konstruējot algoritmus; Spēj kodēt, veidojot lietotāja saskarni; Spēj kodēt, dokumentējot kodu; Spēj kodēt, veidojot iebūvēto palīdzības sistēmu; Spēj projektēt lietotāja saskarnes; - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Spēj sagatavot lietotāja dokumentāciju, iepazīstoties ar lietotāja dokumentācija standartiem; Spēj sagatavot lietotāja dokumentāciju, rakstot un noformējot lietotāja dokumentācijas tekstu. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Kompetences: Prot kodēt un atkļūdot programmas; Prot lietot programmatūras izstrādes rīkus; Prot realizēt lietotāja saskarnes; Prot lietot labu programmēšanas stilu; Prot pārliecināt citus un argumentēt savu viedokli. - Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Izpildīti un iesniegti visi praktiskie darbi. - 50%
Izstrādāts gala ieskaites projekts atbilstoši izvirzītajām prasībām. - 50%
 
Priekšzināšanas Algoritmi un datu struktūras
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 * *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]