Kods | LA0623 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Programmēšanas valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dzintars Tomsons | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa mērķis ir iepazīties ar dažādām programmēšanas valodu vispārīgām iezīmēm un konstrukcijām. Kursa saturā iekļautas šādas tēmas: programmēšanas valodu sintakse; kontekstbrīvās gramatikas; galīgie automāti; imperatīvās, funkcionālās un loģiskās programmēšanas valodas; paralēlā programmēšana; iezīmju valodas; regulārās izteiksmes.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir iepazīties ar dažādām programmēšanas valodu vispārīgām iezīmēm un konstrukcijām. Kursa uzdevumi: 1. Sniegt zināšanas par programmēšanas valodu sintakses un gramatikas analīzes iespējām. 2. Dot iespēju studentiem papildināt zināšanas par konkrētām programmēšanas valodām, programmēšanas paradigmām un to pielietojumiem. 3. Sniegt ievadu automātu teorijā un tās lietojumos programmēšanas valodu analīzē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas lietošanas līmenī par programmēšanas valodām, to uzbūvi un galvenajām struktūrām - Teorētisko un praktisko uzdevumu sekmīga izpilde Prasme izvēlēties uzdevumu risināšanai adekvātas programmēšanas valodas un līdzekļus - Teorētisko un praktisko uzdevumu sekmīga izpilde Spējas kodēt, analizējot ieejas un izejas datus - Teorētisko un praktisko uzdevumu sekmīga izpilde Spējas projektēt, analizējot dažādus tehniskos risinājumus un izvēloties piemērotāko - Teorētisko un praktisko uzdevumu sekmīga izpilde |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Teorētisko un praktisko uzdevumu sekmīga izpilde - 50%
Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Modulis “Programmatūras inženierija I” | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|