Kods | LA0613 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Latviešu literatūras vēsture II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Anda Kuduma, Edgars Lāma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā apgūst zināšanas un prasmes, lai veidotu priekšstatu par latviešu literatūras attīstības tendencēm 20. pirmajā pusē un pēc Otrā pasaules kara. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: gūt ieskatu latviešu literatūras attīstībā 20.gs. pirmajā pusē un pēc otrā Otrā pasaules kara Studiju kursa uzdevumi: 1. Apgūt literatūras vēstures un literatūras teorijas materiālus par latviešu literatūras attīstības tendencēm 20.gs. sākumā (1900-1940) un pēc Otrā pasaules kara (1940-1980); 2. Iepazīt nozīmīgāko autoru spilgtākos literāros darbu piemērus; 3.Analizēt raksturīgākos daiļdarbus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1.Pārzina latviešu literatūras procesus pirms un pēc Otrā pasaules kara Latvijā un trimdā;
2. Ir izpratne par latviešu literārā procesa attīstības tendencēm (1920-1980);
3. Ir zināšanas par spilgtāko latviešu autoru (1920-1980) darbu tematiskajām, žanriskajām un mākslinieciski stilistiskajām raksturībām. - 1. pārbaudes darbs. Latvijas literārā procesa apraksts – teorētisko materiālu studijas par modernisma un postmodernisma tendencēm un ietekmi.
2. pārbaudes darbs. Latvijas literārā procesa apraksts – aktuālas tēmas, žanri, mākslinieciskie un stilistiskie meklējumi.
Eksāmens: teorētiskās zināšanas. Prasmes: 1. Prot analizēt dažādu literatūras žanru darbus; 2. Nosaka dažādu literatūras stilu un virzienu atšķirības; 3. Prot izmantot literatūras kritikas un literatūras vēstures materiālus; 4. Spēj salīdzināt dažādus mākslinieciskos rokrakstus. - Semināri zināšanu un prasmju pārbaudei: 3. pārbaudes darbs. Viena latviešu literārā procesa virziena izpēte, analīze ar raksturīgāko piemēru palīdzību. 4. pārbaudes darbs. Viena (pēc izvēles) latviešu autora daiļrades izpēte un tās vietas literārajā procesā apraksts. Eksāmens: teorētiskās zināšanas. Kompetences: 1. Ir zināšanas par latviešu literārā procesa attīstības raksturīgajām tendencēm Latvijā 20.gs. pirmajā pusē un divās atšķirīgās kultūrtelpās pēc Otrā pasaules kara 2. Izmanto iegūto pieredzi savas literārās kompetences pilnveidošanai un integrē kursā apgūtās zināšanas profesionālajās studijās - 5. pārbaudes darbs. Trimdas un padomju literāro procesu salīdzinājums, balstot nozīmīgu literāru piemēru analīzē. 6. pārbaudes darbs. Ziņojums/referāts par aktuālajām perioda literatūras tēmām. Eksāmens: teorētiskās zināšanas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1., 2., 3. pārbaudes darbs - 30%
4., 5., 6. pārbaudes darbs - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|