Kods | LA0590 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mediju teorija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilva Skulte, Paula Vītola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Moduļa ietvaros studenti apgūs pētījumu veikšanai un mākslinieciskās jaunrades procesam nepieciešamo teorētisko bāzi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Moduļa mērķis ir attīstīt prasmes analizēt, meklēt un apkopot mākslas un dizaina pētniecības veikšanai nepieciešamās teorijas. Attīstīt kompetenci izvēlēties pētījuma tēmai atbilstošu teorētisko bāzi. Moduļa uzdevumi: Apgūt nozīmīgākās 20. un 21. gs mediju teorijas; Apgūt nozīmīgākās mediju attīstības tendences un to sasaisti ar tendencēm mākslā, zinātnē, kultūrā; Sniegt studentiem prasmes patstāvīgi apgūt mediju teorijas un paplašināt savu zināšanu bāzi; Sniegt studentiem nepieciešamās prasmes mediju teorijas analīzei; Sniegt studentiem nepieciešamās prasmes izmantot apgūto teoriju pētniecības praksē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
- Prot diskutēt par nozīmīgākajām mediju, mākslas un dizaina teorijām.
- Spēj analizēt un kritiski izvērtēt mākslas un dizaina teorijas un metodes.
- Prot strukturēti argumentēt savu viedokli gan mutiskā prezentācijā, gan rakstiski.
- Prot atlasīt izpētes tematam atbilstošāko teorētisko bāzi. - Vērtēšanas metodes:
Aktīva līdzdalība lekcijās, semināros un diskusijās.
Patstāvīgo uzdevumu prezentācijas un analīze.
Eksāmena darbs (eseja).
Tēmas kvalitāte un aktualitāte, esejas atbilstība formai un tehniskajām prasībām, bibliogrāfijas kvalitāte, esejas atbilstība tēmai, esejai jāliecina par izpratni par tēmu, secinājumu kvalitāte, prezentācija;
Spēja sadarboties komandā un aktīvi piedalīties diskusijās, daloties pieredzē un atbalstot citu studentu darbu analīzi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Teorijas analīze, gatavošanās semināriem - 40%
Teorijas apguve, esejas tēmas prezentācija - 10% Rakstiska eseja - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|