Kods | LA0583 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Matemātiskā analīze un tās metodika II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Briška, Dace Kūma, Ilmārs Kangro | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss ir kā turpinājums kursam Matemātiskai analīze un tās metodika I.. Sniegt zināšanas par matemātiskās analīzes teorētiskajiem pamatiem un metodēm praktiskā nozīmē.. Aplūkot nenoteiktos un noteiktos integrāļus, to pielietojumus ģeometrijā, vairākargumentu funkcijas teorijas pamatjēdzienus, t.i., parciālos atvasinājumus, pirmās un augstāku kārtu pilnos diferenciāļus un ar tiem saistītos jautājumus par apslēptā veidā dotām funkcijām, divkāršos integrāļus un to pielietojumus. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studija kursa mērķis ir nenoteiktā integrāļa jēdziens, nenoteiktā integrāļa aprēķināšanas tehnika. Noteiktā integrāļa jēdziens, noteiktā integrāļa aprēķināšana un pielietojumi. Vairākargumentu funkcija, kā funkciju teorijas vispārinājums, apslēptā veidā dotu funkciju teorija. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Izprot nenoteiktā integrāļa jēdzienu, nenoteiktā integrāļa aprēķināšanas tehnika.
2. Izprot noteiktā integrāļa jēdzienu, noteiktā integrāļa aprēķināšana un pielietojumi.
3. Izprot vairākargumentu funkciju, kā funkciju teorijas vispārinājums, apslēptā veidā dotu funkciju teorija.
4. Izprot divkāršo integrāļu, kā noteiktā integrāļa vispārinājums, divkāršā integrāļa aprēķināšanas tehnika un lietojumi. - 1) sekmīgi jāatrisina 4 individuāli mājasdarbi (katrs vismaz uz atzīmi 4);
2) sekmīgi jāatrisina 2 kontroldarbi (vismaz uz atzīmi 4);
3) jāizstrādā matemātikās analīzes stundas (paredzēta skolēniem) plāns par pasniedzēja noradīto tēmu;
4) kursa pārbaudījums – eksāmens. Pārbaudījums mutiski. Prasmes: 5. Spēj patstāvīgi risina tipveida uzdevumus par nenoteikto integrāli, pielietojot integrēšanas tehniku. 6. Spēj patstāvīgi risina tipveida uzdevumus par noteikto integrāli. 7. Spēj patstāvīgi risina tipveida uzdevumus par vairāk argumentu funkcijas robežām. nepārtrauktību, parciālajiem atvasinājumiem, pilnajiem diferenciāļiem, ekstrēmiem un Teilora formulu; apslēptā veidā dotu funkciju parciāliem atvasinājumiem un ekstrēmiem. 8. Spēj patstāvīgi risina tipveida uzdevumus par divkāršajiem integrāļiem, pielietojot divkāršā integrāļa aprēķināšanas tehniku. - 1) sekmīgi jāatrisina 4 individuāli mājasdarbi (katrs vismaz uz atzīmi 4); 2) sekmīgi jāatrisina 2 kontroldarbi (vismaz uz atzīmi 4); 3) jāizstrādā matemātikās analīzes stundas (paredzēta skolēniem) plāns par pasniedzēja noradīto tēmu; 4) kursa pārbaudījums – eksāmens. Pārbaudījums mutiski. Kompetence: 9. Spēj patstāvīgi formulē matemātiskās analīzes pamatrezultātus par nenoteikto un integrāli, pielieto integrēšanas tehniku. 10. Spēj patstāvīgi formulē matemātiskās analīzes pamatrezultātus par noteikto un integrāli un pielieto tos ģeometrijas un u.c. uzdevumu risināšanai. 11. Spēj patstāvīgi formulē matemātiskās analīzes pamatrezultātus par vairākargumentu funkcijām, apslēptā veidā dotām funkcijām un pielieto tos ģeometrijas un u.c. uzdevumu risināšanai. 12. Spēj patstāvīgi formulē matemātiskās analīzes pamatrezultātus par divkāršajiem integrāļiem un pielieto tos ģeometrijas un u.c. uzdevumu risināšanai. - 1) sekmīgi jāatrisina 4 individuāli mājasdarbi (katrs vismaz uz atzīmi 4); 2) sekmīgi jāatrisina 2 kontroldarbi (vismaz uz atzīmi 4); 3) jāizstrādā matemātikās analīzes stundas (paredzēta skolēniem) plāns par pasniedzēja noradīto tēmu; 4) kursa pārbaudījums – eksāmens. Pārbaudījums mutiski. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Sekmīgi jāatrisina 4 individuāli mājasdarbi.
- 10%
Sekmīgi jāatrisina 2 kontroldarbi. - 60% Jāizstrādā matemātikās analīzes stundas (paredzēta skolēniem) plāns par pasniedzēja noradīto tēmu. - 10% Eksāmens. - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātiskā analīze un tās metodika I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|