Kods | LA0581 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Matemātikas metodika III. Studiju darbs III | |||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Briška | |||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Veicināt teorētisko zināšanu apguvi un kompetenču attīstību mūsdienīgai, mērķtiecīgai un racionālai matemātikas mācību procesa plānošanai un organizēšanai pamatizglītībā un vispārizglītojošā vidusskolā/ ģimnāzijā.. Radīt iespēju gūt izpratni par mūsdienu dabaszinātņu un matemātikas izglītības konceptuālajām nostādnēm, mērķi,normatīvajiem dokumentiem un pieejām to īstenošanā.. Radīt iespēju apgūt zināšanas par matemātikas mācību procesa plānošanas un organizēšanas formu un metožu sistēmu, atbilstoši plānotajam sasniedzamajam rezultātam, mācīšanas un mācīšanās stiliem, gūt ieskatu par informācijas tehnoloģiju un citu tehnisko līdzekļu lietošanas iespējām matemātikas mācību procesa organizēšanā.. Radīt iespēju apgūt zināšanas un lietpratību par skolēnu sasniedzamo rezultātu vispārējās vidējās izglītības augstākajā līmenī.. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas, kā iegūst, analizē un sintezē informāciju par matemātikas mācību saturu vispārējās vidējās izglītības augstākajā līmenī, iegūtās zināšanas argumentēti izklāsta. Demonstrē izpratni par sasniedzamajiem rezultātiem matemātikas mācību jomā pa līmeņiem. Studiju kursa mērķis: 1. Sniegt zināšanas par apgūtās teorētiskās zināšanas matemātikas mācību procesa plānošanā, fokusējoties uz plānoto sasniedzamo rezultātu pa līmeņiem. 2. Veicināt izpratni par oriģinalitāti un zinātnisku pieeju matemātikas izglītības problēmjautājumu risināšanā, izprot refleksijas nozīmi. 3. Veicināt izpratni par mācību darba formu un metožu daudzveidību, plānojot matemātikas mācību stundas vispārējās vidējās izglītības dažādās pakāpēs. 4. Attīstīt prasmes izpaust profesionālo kompetenci praktiskā darbībā, radot originālus risinājumus matemātikas mācību procesa norisei un uzlabošanai. 5. Demonstrē uz iegūto zināšanu, pieredzes, vērtību izpratnes un attieksmēm balstītu gatavību pedagoģiskajai darbībai. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Spēj iegūt, analizēt un sintezē informāciju par matemātikas mācību saturu vispārējās vidējās izglītības augstākajā līmenī, iegūtās zināšanas argumentēti izklāsta.
2. Orientējas par sasniedzamajiem rezultātiem matemātikas mācību jomā pa līmeņiem. - Darbs semināru nodarbībās - 10%
Patstāvīgais darbs – par pietiekamo un nepieciešamo nosacījumu apgalvojumos – 10%
Patstāvīgais darbs – par komplekso skaitļu trigonometriskās formas praktisko lietojumu – 10%
Patstāvīgais darbs – par funkciju grafiku pārveidojumiem – 10%
Patstāvīgais darbs – par uzdevumu risināšanas paņēmieniem – 10%
Patstāvīgais darbs – par ekvivalentiem un neekvivalentiem pārveidojumiem – 10%
Patstāvīgais darbs – par matemātiskās indukcijas lietojumu uzdevumu risināšanā – 10%
Patstāvīgais darbs – par trigonometrisko formulu lietošanu uzdevumu risināšanā – 10%
Patstāvīgais darbs – par statistisko pētījumu summatīvās vērtēšanas darbam – 10%
Eksāmens – matemātikas mācību jomas viena temata satura, sasniedzamo rezultātu izklāsts atbilstoši katrai vidējās izglītības pakāpei - 10% Prasmes: 1. Prot pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas matemātikas mācību procesa plānošanā, fokusējoties uz plānoto sasniedzamo rezultātu pa līmeņiem. 2. Spēj demonstrēt oriģinalitāti un zinātnisku pieeju matemātikas izglītības problēmjautājumu risināšanā, izprot refleksijas nozīmi. - Darbs semināru nodarbībās - 10% Patstāvīgais darbs – par pietiekamo un nepieciešamo nosacījumu apgalvojumos – 10% Patstāvīgais darbs – par komplekso skaitļu trigonometriskās formas praktisko lietojumu – 10% Patstāvīgais darbs – par funkciju grafiku pārveidojumiem – 10% Patstāvīgais darbs – par uzdevumu risināšanas paņēmieniem – 10% Patstāvīgais darbs – par ekvivalentiem un neekvivalentiem pārveidojumiem – 10% Patstāvīgais darbs – par matemātiskās indukcijas lietojumu uzdevumu risināšanā – 10% Patstāvīgais darbs – par trigonometrisko formulu lietošanu uzdevumu risināšanā – 10% Patstāvīgais darbs – par statistisko pētījumu summatīvās vērtēšanas darbam – 10% Eksāmens – matemātikas mācību jomas viena temata satura, sasniedzamo rezultātu izklāsts atbilstoši katrai vidējās izglītības pakāpei - 10% Kompetence: 1. Prot demonstrēt izpratni par mācību darba formu un metožu daudzveidību, plānojot matemātikas mācību stundas vispārējās vidējās izglītības dažādās pakāpēs. 2. Prot demonstrēt prasmi izpaust profesionālo kompetenci praktiskā darbībā, radot originālus risinājumus matemātikas mācību procesa norisei un uzlabošanai. 3. Prot demonstrēt uz iegūto zināšanu, pieredzes, vērtību izpratnes un attieksmēm balstītu gatavību pedagoģiskajai darbībai. - Darbs semināru nodarbībās - 10% Patstāvīgais darbs – par pietiekamo un nepieciešamo nosacījumu apgalvojumos – 10% Patstāvīgais darbs – par komplekso skaitļu trigonometriskās formas praktisko lietojumu – 10% Patstāvīgais darbs – par funkciju grafiku pārveidojumiem – 10% Patstāvīgais darbs – par uzdevumu risināšanas paņēmieniem – 10% Patstāvīgais darbs – par ekvivalentiem un neekvivalentiem pārveidojumiem – 10% Patstāvīgais darbs – par matemātiskās indukcijas lietojumu uzdevumu risināšanā – 10% Patstāvīgais darbs – par trigonometrisko formulu lietošanu uzdevumu risināšanā – 10% Patstāvīgais darbs – par statistisko pētījumu summatīvās vērtēšanas darbam – 10% Eksāmens – matemātikas mācību jomas viena temata satura, sasniedzamo rezultātu izklāsts atbilstoši katrai vidējās izglītības pakāpei - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs semināru nodarbībās. - 10%
Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Patstāvīgais darbs. - 10% Eksāmens. - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|