LA0577 Angļu valoda matemātikas skolotājiem

Kods LA0577
Nosaukums Angļu valoda matemātikas skolotājiem
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Pedagoģija
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Baiba Egle
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Dot studentiem iespēju pilnveidot profesionālās angļu valodas kompetenci..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads. Iepazīstināšana ar studiju kursa mērķiem, uzdevumiem un prasībām kredītpunktu iegūšanai. Matemātikas skolotājs. Skolotāja personība. Rakstura iezīmes, prasmes un kompetences. Matemātiskās domāšanas attīstība. Matemātiski loģiskā inteliģence. Publiska runa. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 4 6 2 8
Tematiskais vārdu krājums. Algebriskas izteiksmes un vienādības. Vienādojumu risināšana. Proporcijas ģeometrijā. Faktu un statistikas prezentācija. Patstāvīgais darbs: kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 4 6 2 8
Matemātikas skolotājs kā pētnieks. Darbs ar zinātniskiem tekstiem matemātikas un pedagoģijas kontekstā. Teksta anotēšana, pārfrāzēšana un kopsavilkuma rakstīšana. 4 6 2 8
Lietišķā saziņa. Stils un reģistrs. Pētnieciskā darba un tā anotācijas rakstīšana. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķa e-pasta, motivācijas vēstules apmaiņas studijām un darba pieteikuma vēstules rakstīšana). 4 6 2 8
Dažādi prezentāciju veidi zinātniskās konferencēs: ziņojums, stenda referāts, meistarklase, diskusija. Projekta izstrāde par izvēlēto tēmu (matemātikas vēsture, matemātikas nozares). Grupu darba analīze, vērtējums, pašnovērtējums. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze un pašvērtējums. 4 6 2 8
Mācību satura un valodas integrēta apguve (CLIL): matemātika un angļu valoda. Matemātikas mikrostundu plānošana un vadīšana angļu valodā. Patstāvīgais darbs: vienas matemātikas mikrostundas plānošana un vadīšana angļu valodā atbilstoši izvēlētajai mērķauditorijai. 6 10 2 12
Tehnoloģiju attīstība, to loma sadzīvē un matemātikas skolotāja darbā. Interaktīvas spēles matemātikā. Seminārs ar aktīvu studentu līdzdalību un angļu valodas lietošanu praksē. 4 8 2 10
Aktuāli jautājumi matemātikas pasaulē. Diskusijas plānošana un piedalīšanās diskusijā. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 2 4 2 6
Kopā: 32 52 16 68
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķi ir dot studentiem iespēju pilnveidot profesionālās angļu valodas kompetenci. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt specialitātes un zinātniskās literatūras lasīšanas, referēšanas un tulkošanas prasmes; 2. Pilnveidot prezentēšanas un komunikācijas, klausīšanās, valodas lietojuma un rakstveida runas kompetences matemātikas un vispārējās prasmes angļu valodas kontekstā; 3. Pilnveidot savas prasmes plānot un realizēt patstāvīgo darbu, sistematizēt un strukturēt speciālo terminoloģiju un lietot to komunikācijai profesionālā vidē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: Pārzina mutvārdu diskusiju struktūru un kultūru, dažādus lasīšanas veidus, rakstveida saziņas principus un tekstu veidus. Izskaidro referātu un konferenču prezentāciju uzbūves pamatus. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. 4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). 5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. 6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. 7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 8. Integrētais eksāmens.
Prasmes: Pielieto angļu valodas zināšanas saziņai, prezentācijām, anotāciju rakstīšanai un referēšanai profesionālā vidē. Refleksīvi novērtē savu un studiju biedru profesionālo angļu valodu un saskata tās pilnveides iespējas. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. 4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). 5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. 6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. 7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 8. Integrētais eksāmens.
Kompetences: Pielāgojas dažādām angļu valodas saziņas situācijām akadēmiskā un ikdienas vidē. Objektīvi novērtē savu profesionālās angļu valodas kompetenci matemātikas skolotāja darbam. Argumentēti ierosina priekšlikumus mācīšanās un personības izaugsmei pedagoģiskajā procesā. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. 4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). 5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. 6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. 7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 8. Integrētais eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. - 5%
Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. - 5%
Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. - 10%
Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). - 10%
Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. - 15%
Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. - 15%
Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. - 10%
Integrētais eksāmens. - 30%
 
Priekšzināšanas Angļu valodas priekšzināšanas: B1, B2 līmenis atbilstoši Eiropas kopīgām pamatnostādnēm valodas apguvē.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]