| Kods | LA0577 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Angļu valoda matemātikas skolotājiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Baiba Egle, Mārīte Opincāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Dot studentiem iespēju pilnveidot profesionālās angļu valodas kompetenci.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķi ir dot studentiem iespēju pilnveidot profesionālās angļu valodas kompetenci. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt specialitātes un zinātniskās literatūras lasīšanas, referēšanas un tulkošanas prasmes; 2. Pilnveidot prezentēšanas un komunikācijas, klausīšanās, valodas lietojuma un rakstveida runas kompetences matemātikas un vispārējās prasmes angļu valodas kontekstā; 3. Pilnveidot savas prasmes plānot un realizēt patstāvīgo darbu, sistematizēt un strukturēt speciālo terminoloģiju un lietot to komunikācijai profesionālā vidē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Pārzina mutvārdu diskusiju struktūru un kultūru, dažādus lasīšanas veidus, rakstveida saziņas principus un tekstu veidus.
Izskaidro referātu un konferenču prezentāciju uzbūves pamatus. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”.
2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu.
3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums.
4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule).
5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums.
6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana.
7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana.
8. Integrētais eksāmens. Prasmes: Pielieto angļu valodas zināšanas saziņai, prezentācijām, anotāciju rakstīšanai un referēšanai profesionālā vidē. Refleksīvi novērtē savu un studiju biedru profesionālo angļu valodu un saskata tās pilnveides iespējas. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. 4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). 5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. 6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. 7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 8. Integrētais eksāmens. Kompetences: Pielāgojas dažādām angļu valodas saziņas situācijām akadēmiskā un ikdienas vidē. Objektīvi novērtē savu profesionālās angļu valodas kompetenci matemātikas skolotāja darbam. Argumentēti ierosina priekšlikumus mācīšanās un personības izaugsmei pedagoģiskajā procesā. - 1. Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. 2. Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. 3. Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. 4. Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). 5. Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. 6. Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. 7. Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. 8. Integrētais eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgais darbs: publiskā runa “Es kā matemātikas skolotājs”. - 5%
Kontroldarbs (e-vidē) par apgūto vārdu krājumu. - 5% Patstāvīgais darbs: zinātniska raksta kopsavilkums. - 10% Patstāvīgais darbs: lietišķas korespondences uzdevumi (lietišķs e-pasts, motivācijas vēstule apmaiņas studijām, darba pieteikuma vēstule). - 10% Patstāvīgais darbs: grupu projekta darba izstrāde, prezentācija, analīze, pašvērtējums. - 15% Patstāvīgais darbs: mikrostundas plānošana un vadīšana. - 15% Patstāvīgais darbs: diskusijas plānošana un vadīšana. - 10% Integrētais eksāmens. - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Angļu valodas priekšzināšanas: B1, B2 līmenis atbilstoši Eiropas kopīgām pamatnostādnēm valodas apguvē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||