Kods | LA0568 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Matemātikas metodika II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rima Rieksta | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa mērķis ir veicināt teorētisko zināšanu apguvi un kompetenču attīstību mūsdienīgai, mērķtiecīgai un racionālai matemātikas mācību procesa plānošanai un organizēšanai pamatizglītībā un vispārizglītojošā vidusskolā/ ģimnāzijā.. Kursa uzdevumi:. 1) Radīt iespēju gūt izpratni par mūsdienu dabaszinātņu un matemātikas izglītības konceptuālajām nostādnēm, mērķi, normatīvajiem dokumentiem un pieejām tā īstenošanā;. 2) Radīt iespēju apgūt zināšanas par matemātikas mācību procesa plānošanas un organizēšanas formu un metožu sistēmu, atbilstoši plānotajam sasniedzamajam rezultātam, mācīšanas un mācīšanās stiliem, gūt ieskatu par informācijas tehnoloģiju un citu tehnisko līdzekļu lietošanas iespējām matemātikas mācību procesa organizēšanā;. 3) Radīt iespēju apgūt zināšanas un prasmes par skolēnu sasniegto rezultātu vērtēšanas veidu un metožu sistēmu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Veicināt teorētisko zināšanu apguvi un kompetenču attīstību mūsdienīgai, mērķtiecīgai un racionālai matemātikas mācību procesa plānošanai un organizēšanai pamatizglītībā un vispārizglītojošā vidusskolā/ ģimnāzijā. Studiju kursa uzdevumi: 1) Radīt iespēju gūt izpratni par mūsdienu dabaszinātņu un matemātikas izglītības konceptuālajām nostādnēm, mērķi, normatīvajiem dokumentiem un pieejām tā īstenošanā; 2) Radīt iespēju apgūt zināšanas par matemātikas mācību procesa plānošanas un organizēšanas formu un metožu sistēmu, atbilstoši plānotajam sasniedzamajam rezultātam, mācīšanas un mācīšanās stiliem, gūt ieskatu par informācijas tehnoloģiju un citu tehnisko līdzekļu lietošanas iespējām matemātikas mācību procesa organizēšanā; 3) Radīt iespēju apgūt zināšanas un prasmes par skolēnu sasniegto rezultātu vērtēšanas veidu un metožu sistēmu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
Iegūst, analizē un sintezē informāciju par matemātikas mācību saturu, iegūtās zināšanas argumentēti izklāsta.
Demonstrē izpratni par daudzveidīgu mācību metožu lietošanu konkrētu matemātikas mācību mērķu sasniegšanai. - Tēmu pārbaudes darbi , diskusijas lekcijās un eksāmens. PRASMES: Pielieto apgūtās teorētiskās zināšanas matemātikas mācību procesa plānošanā, fokusējoties uz plānoto sasniedzamo rezultātu. Demonstrē oriģinalitāti un zinātnisku pieeju matemātiskās izglītības problēmjautājumu risināšanā. Sadarbojoties pieņem izvērtētus lēmumus un rod alternatīvus risinājumus matemātikas mācību procesa pilnveidei. - Tēmu pārbaudes darbi , diskusijas lekcijās un eksāmens. KOMPETENCE: Demonstrē izpratni un par mācību darba formu un metožu daudzveidību, izvērtējot skolas matemātikas mācību saturu. Demonstrē izpratni un mērķtiecīgu rīcību, jaunu ideju radīšanu savu zināšanu un pieredzes ietvaros. Demonstrē profesionālo kompetenci praktiskā darbībā, radot oriģinālus risinājumus matemātikas mācību procesa norisei un uzlabošanai. Demonstrē uz iegūto zināšanu, pieredzes, vērtību izpratnes un attieksmēm balstītu gatavību pedagoģiskajai darbībai. - Tēmu pārbaudes darbi , diskusijas lekcijās un eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1.pārbaudes darbs - 30%
2.pārbaudes darbs - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatskolas un vidusskolas matemātikas programma. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|