Kods | LA0560 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | IT lietotņu izmantošana mācību materiālu izstrādē | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Sandra Anohina | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss sniedz iespēju apgūt dažādus informācijas tehnoloģiju rīkus un programmēšanas valodu iespējas mācību materiālu veidošanai. Kursā studenti iepazīstas ar attēlu un video apstrādes pamatiem, interaktīvo tāfeļu izmantošanu, testu izstrādes iespējām un kursu pārvaldības sistēmu lietošanu. Tiek attīstītas prasmes veidot interaktīvus mācību materiālus, vienkāršas spēles un pārbaudes darbus, kā arī izvērtēt dažādu IT rīku piemērotību konkrētam mācību mērķim.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir apgūt dažādus IT rīkus un dažādu programmēšanas valodu iespējas mācību materiālu izveidei. Kursa uzdevumi: 1) Apgūt attēlu un video apstrādes pamatus un IT rīkus tās veikšanai; 2) Apgūt interaktīvās tāfeles iespējas mācību materiālu izstrādei; 3) Iepazīt dažādus testu veidošanas rīkus un apgūt prasmes interaktīvu pārbaudes darbu veidošanā; 4) Iepazīt kursu pārvaldības sistēmas un to lietošanas iespējas mācību procesā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Zina datorgrafikas un video veidošanas pamatus.
2. Izprot materiālu pielietošanas un izveidošanas pamatprincipus.
3. Zina testu veidus un to pielietošanu zināšanu pārbaudē.
4. Zina dažādus IT rīkus interaktīvu mācību materiālu un pārbaudes darbu veidošanai.
5. Ir iepazinušies ar mācību spēļu izstrādes IT rīkiem.
6. Ir iepazinušies ar vienu kursu pārvaldības sistēmu un tās iespējām. - Izveidot interaktīvu mācību materiālu uzdotās tēmas apguvei, iekļaujot paša veidotus un apstrādātus attēlus un video. Izveidot testu par uzdoto matemātikas tematu. Izveidot nelielu mācību spēli izvēlēta matemātikas temata apguvei. Rakstisks eksāmens. Prasmes: 7. Sagatavo attēlus izmantošanai mācību materiālu veidošanai. 8. Izveido (sagatavo scenāriju, nofilmē un apstrādā) nelielu video. 9. Pielieto interaktīvo tāfeli mācību darbā. 10. Izveido testu ar daudzveidīgiem jautājumiem, izmantojot dažādus IT rīkus. 11. Izveido vienkāršu mācību spēli. - Izveidot interaktīvu mācību materiālu uzdotās tēmas apguvei, iekļaujot paša veidotus un apstrādātus attēlus un video. Izveidot testu par uzdoto matemātikas tematu. Izveidot nelielu mācību spēli izvēlēta matemātikas temata apguvei. Rakstisks eksāmens. Kompetence: 12. Izvērtē interaktīvo rīku izmantošanas iespējas un trūkumus mācību procesā un izvēlas atbilstošāko konkrētā mācību mērķa sasniegšanai. - Izveidot interaktīvu mācību materiālu uzdotās tēmas apguvei, iekļaujot paša veidotus un apstrādātus attēlus un video. Izveidot testu par uzdoto matemātikas tematu. Izveidot nelielu mācību spēli izvēlēta matemātikas temata apguvei. Rakstisks eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. starppārbaudījums. Izveidot interaktīvu mācību materiālu uzdotās tēmas apguvei, iekļaujot paša veidotus un apstrādātus attēlus un video - 25%
2. starppārbaudījums. Izveidot testu par uzdoto matemātikas tematu - 25% 3. starppārbaudījums. Izveidot nelielu mācību spēli izvēlēta matemātikas temata apguvei. - 25% Noslēguma pārbaudījums: Rakstisks eksāmens - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|