LA0520 Mācīšanas un mācīšanās tehnoloģijas

Kods LA0520
Nosaukums Mācīšanas un mācīšanās tehnoloģijas
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Pedagoģija
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Maija Ročāne, Lāsma Ulmane-Ozoliņa
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Mācību kursā paredzēts, ka studenti izpratīs Tehnoloģiju bagātināta mācību procesa pedagoģiskos principus un mācēs plānot un organizēt mācību aktivitātes, izmantojot dažādas tehnoloģijas, digitālos risinājumus un brīvi pieejamo saturu. Studenti apgūs praktiskus principus, kā plānot tehnoloģiju un digitālo risinājumu izmantošanu macību procesā..
Kursa mērķis ir nodrošināt, ka studenti apgūst tehnoloģiju bagātināta mācību procesa principus, iemācās plānot un organizēt tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu, sekmējot mācību sasniegumus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Tehnoloģiju bagātināta mācību procesa pedagoģiskie principi un mācību aktivitāšu plānošana unt mācību aktivitāšu organizēšana. 12 40 6 46
Praktiskie principi tehnoloģiju un digitālo risinājumu izmantošanai macību procesā. 18 20 9 29
Temata apguves plānojums mācību procesā, izmantojot kādu tehnoloģisko risinājumu (digitālu mācību līdzekli, mācību tehnisko līdzekli, brīvi pieejamo saturu digitālā vidē u.c.). 6 40 3 43
Mācību sasniegumu vērtēšanas iespējas tehnoloģiju bagātinātā mācību procesā. 12 20 6 26
Kopā: 48 120 24 144
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir nodrošināt, ka studenti apgūst tehnoloģiju bagātināta mācību procesa principus, iemācās plānot un organizēt tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu, sekmējot mācību sasniegumus. Uzdevumi: 1. Iepazīstināt studentus ar mācīšanās nosacījumiem tehnoloģiju bagātinātā mācību vidē, plānojot, organizējot un novērtējot mācību procesu un vērtējot sasniegumus; 2. Iepazīstināt studentus ar dažādiem tehnoloģiskiem risinājumiem, ko iespējams izmantot mācību procesā; 3. Izstrādāt konkrēta temata apguves plānojumu mācību procesā izmantojot kādu tehnoloģisko risinājumu (digitālu mācību līdzekli, mācību tehnisko līdzekli, brīvi pieejamo saturu digitālā vidē u.c.).
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izpratne par mācīšanās procesa likumsakarībām tehnoloģiju bagātinātā vidē. - Literatūras par tehnoloģiju bagātināta mācību procesa likumsakarībām analīze. Rakstisks eksāmens.
Izpratne par tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizēšanas iespējām un kādas tehnoloģijas izmantot, lai sekmētu daudzveidīgu kompetenču attīstību. - Literatūras par tehnoloģiju bagātināta mācību procesa likumsakarībām analīze. Rakstisks eksāmens.
Izpratne par mācību sasniegumu vērtēšanas iespējām tehnoloģiju bagātinātā mācību - Literatūras par tehnoloģiju bagātināta mācību procesa likumsakarībām analīze. Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem. Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus. Rakstisks eksāmens.
Praksē izmantot savas zināšanas un organizēt tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu atbilstošu daudzveidīgu kompetenču apguves un mācīšanās taksonomiju soļiem. - Literatūras par tehnoloģiju bagātināta mācību procesa likumsakarībām analīze. Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem. Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus. Rakstisks eksāmens.
Analizēt tehnoloģiju bagātināta mācību procesa riskus un dažādas iespējas šo risku mazināšanā. - Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem. Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus. Rakstisks eksāmens.
Praksē izmantot apgūtās zināšanas, plānojot dažāda veida nodarbības un daudzveidīgu mācību procesu, apguvei izmantojot tehnoloģiju un digitālo risinājumu piedāvātas iespējas. - Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem. Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus. Rakstisks eksāmens.
Izmantot savas prasmes un zināšanas, lai plānotu un organizētu tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu, kas sekmētu jaunu kompetenču apguvi, prognozētu sasniedzamos rezultātus un novērtētu sasniegto progresu. - Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem. Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus. Rakstisks eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Literatūras par tehnoloģiju bagātināta mācību procesa likumsakarībām analīze - 10%
Mācību temata apguves plānojums atbilstoši secīgiem tehnoloģiju bagātināta mācīšanās procesa organizatoriskajiem soļiem - 10%
Izstrādāts viens tehnoloģisks risinājums viena mācību temata apguvei, kurš atbilst izstrādātajam plānojumam, iekļauj kādu no tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu, brīvi pieejama satura transformācijām, iekļaujot mācību sasniegumu vērtēšanas rīku un kritērijus - 50%
Rakstisks eksāmens - 30%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas par ievadu izglītības zinātnēs, svešvalodu zināšanas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 24.0 24.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]