Kods | LA0508 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Garīgums izglītībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Maija Ročāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studenti iegūs kritisku izpratni par garīguma nozīmi izglītības praksē un izglītības politikā, kā arī pielietos iegūtās zināšanas pētījuma izglītības zinātnēs kontekstā, izvērtējot dažādas ar šo tēmu saistītās perspektīvas un teorijas. . Studenti demonstrēs spēju veikt pētījumu un diskutēt par garīgumu izglītībā, izmantojot pētnieciskās prasmes; analizēs un diskutēs par dažādām perspektīvām un teorijām, kas saistītas ar garīgumu izglītībā, kā arī kritizēs dažādas pieejas garīguma izpētei izglītībā un Izdarīs secinājumus par garīguma pielietojumu dažādās izglītības jomās.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: iegūt kritisku izpratni par garīguma nozīmi izglītības praksē un izglītības politikā, kā arī pielietot izpratni par garīgumu izglītībā profesionālajos kontekstos, ņemot vērā dažādas ar šo tēmu saistītās perspektīvas un teorijas. Uzdevumi: 1. Demonstrēt spēju veikt pētījumu un diskutēt par garīgumu izglītībā, izmantojot pētnieciskās prasmes. 2. Analizēt un apspriest dažādas perspektīvas un teorijas, kas saistītas ar garīgumu izglītībā. 3. Kritizēt dažādas pieejas garīguma izpētei izglītībā. 4. Izdarīt secinājumus par garīguma pielietojumu dažādās izglītības jomās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot garīguma nozīmi izglītības praksē un politikā. - Pētījuma metodoloģijas izstrādāšana garīguma izglītībā jomā.
Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās. Izprot garīguma nozīmi dažādos ar izglītības zinātnēm saistītos kontekstos (piemēram, saistībā ar konkrētiem izglītības posmiem, līderību izglītībā, iekļaujošajā izglītībā, u.c.). - Pētījuma metodoloģijas izstrādāšana garīguma izglītībā jomā. Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās. Spēj pielietot savu izpratni par garīgumu izglītībā profesionālajā kontekstā, kā arī veikt pētījumus par garīgumu izglītībā. - Pētījuma metodoloģijas izstrādāšana garīguma izglītībā jomā. Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās. Analizē datus pētījuma garīguma izglītībā problemātikas jautājumos rezultātu apkopošanai. - Pētījuma metodoloģijas izstrādāšana garīguma izglītībā jomā. Izstrādāt noslēguma pētniecības projektu (pieejas analīze garīguma izglītībā pētījumam; dažādu ar garīgumu izglītībā saistītu perspektīvu un teoriju analīze). Analizē datus pētījuma garīguma izglītībā problemātikas jautājumos rezultātu apkopošanai. - Izstrādāt noslēguma pētniecības projektu (pieejas analīze garīguma izglītībā pētījumam; dažādu ar garīgumu izglītībā saistītu perspektīvu un teoriju analīze). Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās. Diskutē par sava un kursabiedru veikto pētījumu par garīgumu izglītībā rezultātiem. - Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pētījuma metodoloģijas izstrādāšana garīguma izglītībā jomā - 25%
Izstrādāt noslēguma pētniecības projektu (pieejas analīze garīguma izglītībā pētījumam; dažādu ar garīgumu izglītībā saistītu perspektīvu un teoriju analīze) - 50% Eksāmens. Nobeiguma pētniecības projekta prezentācija un iesaistīšanās diskusijās - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Studiju kursa apguvei nav nepieciešamas priekšzināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|