Kods | LA0502 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D vide un animācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jekaterina Jevdokimova, Anna Priedola, Ģirts Edvarts Stepiņš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
3D animācijas modulī studenti apgūst Blender un Unity animācijas veidošanas pamatus. Nodarbībās tiek apgūti dažādi 3D animācijas veidi - motion capture, atslēgas kadru animācija, ģeneratīvā animācija, fizikas animācija un interaktīvā animācija, mākslīgā intelekta lietošana animācijai. Studenti arī apgūs interaktīvas 3D vides veidošanu Unity, tostarp scēnas veidošanu, apgaismojuma izmantošanu un pēcapstrādi, lai atbalstītu vizuālo stāstu veidošanu.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas par Blender un Unity animācijas veidošanas principiem, un interaktīvas 3D vides veidošanas procesu Unity spēles dzinējā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Turpināt attīstīt 3D modelēšanas prasmes un apgūt plašāku modelēšanas un animācijas rīku klāstu Blender. 2. Iepazīstināt studējošo ar Unity spēles dzinēju un apgūt tā instrumentus 3D vides veidošanai. 3. Apgūt un lietot dažādus 3D animācijas veidus, izmantojot Blender un Unity. 4. Sniegt zināšanas par 3D vides kompozīcijas veidošanu un vizuāla stāstījuma veidošanu ar apgaismojumu, daļiņas efektiem un pēcapstrādes efektiem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izveidot interaktīvo 3D vidi ar animētiem objektiem vai 3D animācijas video, sekojot noteiktai koncepcijai un estētikai, ievērojot tās stilu un prasības, vai savienojot kopā vairākas estētikas. - Eksāmens
Kritēriji:
- Darba atbilstība izvēlētajai koncepcijai un estētikai vai estētiku jaukumam.
- Darbs satur māksliniecisku vēstījumu, simboliku vai metaforu.
- Darbā ir integrēts spēlētājs, ar kuru var staigāt 3D vidē.
- Darbam ir interaktivitātes, kas atbilst izvēlētajai koncepcijai vai estētikai.
- Darbam ir skaņa, kas atbilst izvēlētajai koncepcijai vai estētikai.
- Darbam ir animācijas, kas atbilst izvēlētajai koncepcijai vai estētikai.
- Darbā tiek lietota mērķtiecīga kompozīcija, gaismas un krāsu raksturs.
- Darbs ir izveidots atbilstošajā formatā: Unity projekta Build. Spēj veidot animāciju ar Blender un ir apguvuši dažādas animācijas tehnikas. - Praktiskie darbi lekcijās, mājasdarbi. Spēj izmantot dažādas 3D modelēšanas tehnikas. - Praktiskie darbi lekcijās, mājasdarbi. Pārzina interaktīvas pieredzēs/spēles veidošanas procesus, izmantojot Unity. - Praktiskie darbi lekcijās, mājasdarbi. Prot izstrādāt oriģinālo koncepciju 3D videi un animācijai. - Praktiskie darbi lekcijās, mājasdarbi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi/mājasdarbi. - 50%
Eksāmens. - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas 3D modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|