Kods | LA0498 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D pamati jaunajiem medijiem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jekaterina Jevdokimova, Herberts Erbs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Modulis sniedz teorētiskas zināšanas un pamatprasmes darbā ar 3D tehnoloģijām un 3D modelēšanu – gan digitāli, gan materiālā. Moduļa ietvaros tiek sniegtas teorētiskās zināšanas par 3D mākslas veidošanās pamatprincipiem, izcelšanās vēsturi, 3D tehnikām un estētiku, paplašināto realitāšu (VR un AR) lietojumu mākslas, kultūras un dizaina produktu radīšanā. Modulī tiek apgūta arī veidošana materiālā, attīstot un nostiprinot zināšanas par trīsdimensionālas formveides pamatprincipiem.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Moduļa mērķis ir attīstīt zināšanas un prasmes par trīsdimensiju objektu izstrādi digitāli un materiālā. Uzdevumi: 1. Veidošanas pamattehniku apguve mālā; 2. Māla objekta izstrādes tehniku apguve; 3. Digitālo 3D modelēšanas un eksponēšanas tehnoloģiju vēstures un tendenču apguve; 4. 360° video izstrādes apguve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
- Iegūtas pamatzināšanas digitālo 3D tehnoloģiju attīstības vēsturē un pielietošanas veidos;
- Iegūtas pamatprasmes izveidot māla cilni;
- Iegūtas pamatprasmes izveidot māla apaļskulptūru;
- Prot mērķtiecīgi izvēlēties un apvienot dažādas 3D formveides (digitālās un materiālās) tehnikas mākslinieciska mērķa sasniegšanai;
- Prot izveidot un prezentēt 360° video vai vidi. - Tiek vērtēta studiju uzdevumu prezentācija ekspozīcijā.
Kritēriji:
- Projekta atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem.
- Māksliniecisko ideju oriģinalitāte.
- Tehniskais izpildījums.
- Prezentācijas kvalitāte.
- Darba secīgums un savlaicīgums. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Prezentācija par izvēlēto digitālās 3D tehnoloģijas veidu, metodi - 20%
Cilnis – dabas formu studijas - 15% Ģeometriska ciļņa kompozīcija - 15% Apaļskulptūra ar deformācijas iespējām - 20% Eksāmens: 360° video darba (3–5 min) izstrāde un prezentācija - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bez priekšzināšanām | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|