Kods | LA0493 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vizuālā valoda: tehnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Solvita Spirģe-Sēne, Herberts Erbs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Modulis sniedz teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas zīmēšanā un gleznošanā, izmantojot dažādus vizualizācijas materiālus un tehnikas. Attīstīt spēju zīmēt un gleznot objektus telpā un dabā, izkopt zināšanas par perspektīvi, un gūt pamatzināšanas paplašinot interešu loku un tematiku, saglabājot pakāpenību uz sarežģītākiem grafiskiem risinājumiem.. Attīsta radošu personību un veido prasmes mākslas darbu radīšanā. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Attīstīt studentu spējas, izmantojot dažādus materiālus un tehnikas, brīvi zīmēt visdažādākās dabas, cilvēku radītās formas 2D laukumā. Iepazīstināt ar zīmēšanai noderīgiem materiāliem un to pielietojumu. Izkopt un attīstīt zīmēšanas un gleznošanas tehnikas. Studiju kursa uzdevums: Attīstīt studentu prasmi pielietot krāsas, attēlojot plaknē trīsdimensiju priekšmetus. Vingrināties vienkāršu priekšmetu monohromā un polihromā risinājumā. Iepazīt dažādu materiālu pielietošanu un attīstīt izpildījuma tehniku un kvalitāti, veicinot kritisku attieksmi pret rezultātu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj saprast un prot uzbūvēt priekšmetus, zīmējot un gleznojot izkoptā tehnikā, ievērojot pakāpenību no uzbūves līdz tonālam risinājumam, iekļaujot izpratni par proporcijām, perspektīvi un kompozīciju. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem.
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte.
Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids.
Regulārs darbs semestra laikā.
Prezentēti visi uzdotie darbi.
Izprot un spēj attēlot gaismēnu. Spēj novērtēt tonālās atšķirības krāsainā vidē, apgūstot krāsu jaukšanas un intensitātes dažādošanas paņēmienus praktiski gleznojot. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem. Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte. Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids. Regulārs darbs semestra laikā. Prezentēti visi uzdotie darbi. Spēj praktiski izmantot iegūtās zināšanas dabas attēlošanā. Spēj atdarināt manieri, tonalitāti. Prot uzjaukt attiecīgos krāsu toņus. Spēj radīt telpiskumu izmantojot vienas krāsu no tumšas līdz gaišai no siltas līdz vēsai. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem. Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte. Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids. Regulārs darbs semestra laikā. Prezentēti visi uzdotie darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem - 15%
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte - 15% Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids - 15% Regulārs darbs semestra laikā - 5% Prezentēti visi uzdotie darbi - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|