Kods | LA0492 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Dizains: produktu identitāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Pēteris Riekstiņš, Rogier Gerben Jupijn, Līga Sakse | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Modulī studenti apgūs produkta vizuālās identitātes pamatelementu izstrādi. Apgūstot dizaina domāšanas pamatprincipus un vizuālās uztveres likumsakarības, kā arī programmēšanas valodas, studenti izveidos produkta logo, etiķeti, vizuālās identitātes vadlīnijas un responsīvu mājas lapu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Moduļa mērķis ir radīt izpratni par produkta vizuālās identitātes pamatprincipiem un svarīgākajiem elementiem. Uzdevumi: Veidot izpratni par web dizainu un produkta mājas lapas lietojamību un atrodamību, prasmes izveidot produkta logotipu, etiķeti, vizuālās identitātes vadlīnijas un mājas lapu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Izveidojusies izpratne par produkta identitātes pamatjēdzieniem;
- Iegūtas pamatzināšanas par iepakojuma dizaina funkciju un pielietojumu praksē; - Vērtēšanas metodes:
Aktīva līdzdalība lekcijās, semināros un diskusijās.
Patstāvīgo uzdevumu prezentācijas un analīze.
Eksāmena darbs (produkta identitātes vadlīnijas un produkta mājas lapas prezentācija).
Kritēriji:
Projekta atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte
Tehniskā kvalitāte un pasniegšanas veids
Regulārs darbs semestra laikā
Eksāmena uzdevums tā prezentācija Prasmes: - Zina un prot pielietot iekļaujoša un responsīva web dizaina pamatprincipus; - Prot izmanotot dažādas mājas lapu veidošanas platformas (WordPress, WIX, Squarespace); - Pārzina un prot izmantot dizaina un sadarbības rīkus (Figma, Miro, codepen.io, glitch.io), lai klientam izveidotu mājas lapas (HTML, CSS, JS) un nodrošinātu produkta pārstāvniecību tiešsaistē. - Vērtēšanas metodes: Aktīva līdzdalība lekcijās, semināros un diskusijās. Patstāvīgo uzdevumu prezentācijas un analīze. Eksāmena darbs (produkta identitātes vadlīnijas un produkta mājas lapas prezentācija). Kritēriji: Projekta atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte Tehniskā kvalitāte un pasniegšanas veids Regulārs darbs semestra laikā Eksāmena uzdevums tā prezentācija Kompetence: - Iegūtas kompetences, kas nepieciešamas, lai patstāvīgi izmantotu dizaina domāšanas pamatprincipus atbilstoši savai specialitātei. - Vērtēšanas metodes: Aktīva līdzdalība lekcijās, semināros un diskusijās. Patstāvīgo uzdevumu prezentācijas un analīze. Eksāmena darbs (produkta identitātes vadlīnijas un produkta mājas lapas prezentācija). Kritēriji: Projekta atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte Tehniskā kvalitāte un pasniegšanas veids Regulārs darbs semestra laikā Eksāmena uzdevums tā prezentācija |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Logo dizains - 15%
Etiķetes dizains - 15% Produkta vizuālās identitātes vadlīniju dokuments un prezentācija - 20% Wordpress mājas lapa - 15% Esošas mājas lapas piekļūstamības risinājumi - 15% Mājas lapas dizaina izstrāde ar Figma un tās prezentācija - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | "Interaktivitātes dizaina pamati jaunajiem medijiem" "Grafikas dizaina pamati jaunajiem medijiem" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|