Kods | LA0439 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Inovatīvā pedagoģija dažādībā un digitālā iekļaušanās | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Linda Pavītola, Lāsma Ulmane-Ozoliņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studenti izzinās inovatīvas pedagoģiskas pieejas un metodes darbam klasē ar dažādiem skolēniem, kā arī iegūs zināšanas un prasmes, lai novērtētu, atlasītu un izmantotu cilvēka vajadzībām atbilstošus digitālās iekļaušanās risinājumus, kā arī iepazīs ar galvenajām teorijām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu; apgūs prasmi atrast digitālās iekļaušanās tehnoloģiskos risinājumus konkrētām cilvēku vajadzībām; pilnveidos prasmi atrast, novērtēt un atlasīt inovatīvas mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopas darbam klasē ar dažādiem skolēniem; pilnveidos prasmi plānot un novērtēt digitālās iekļaušanās pedagoģiskos un tehnoloģiskos risinājumus; pilnveidos prasmi sadarboties ar citiem pedagogiem pedagoģisko inovāciju radīšanā un ieviešanā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir radīt studentiem iespēju apgūt inovatīvas pedagoģiskas pieejas un metodes darbam klasē ar dažādiem skolēniem, kā arī iegūt zināšanas un prasmes, lai novērtētu, atlasītu un izmantotu cilvēka vajadzībām atbilstošus digitālās iekļaušanās risinājumus. Uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar galvenajām teorijām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu; 2. Apgūt prasmi atrast digitālās iekļaušanās tehnoloģiskos risinājumus konkrētām cilvēku vajadzībām; 3. Pilnveidot prasmi atrast, novērtēt un atlasīt inovatīvas mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopas darbam klasē ar dažādiem skolēniem; 4. Pilnveidot prasmi plānot un novērtēt digitālās iekļaušanās pedagoģiskos un tehnoloģiskos risinājumus; 5. Pilnveidot prasmi sadarboties ar citiem pedagogiem pedagoģisko inovāciju radīšanā un ieviešanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Raksturo pedagoģijas teorētiskos modeļus un to īstenošanu dažādībā. - Rakstisks pārbaudes darbs par pedagoģijas teorētiskiem modeļiem un to īstenošanu dažādībā, galvenām teorijaām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā, vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai izmantošanu. Apraksta galvenās teorijas un aktuālās tendences digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē. - Rakstisks pārbaudes darbs par pedagoģijas teorētiskiem modeļiem un to īstenošanu dažādībā, galvenām teorijaām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā, vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai izmantošanu. Izskaidro digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā. - Rakstisks pārbaudes darbs par pedagoģijas teorētiskiem modeļiem un to īstenošanu dažādībā, galvenām teorijaām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā, vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai izmantošanu. Atrod, novērtē un atlasa inovatīvas mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopas darbam klasē ar dažādiem skolēniem. - Rakstisks pārbaudes darbs par pedagoģijas teorētiskiem modeļiem un to īstenošanu dažādībā, galvenām teorijaām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā, vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai izmantošanu. Attīsta un dokumentē savu personīgo mācīšanās tīklu, identificējot savas izpratnes dziļumu. - Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem. Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu. Praktiski izmanto vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai. - Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem. Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu. Atrod digitālās iekļaušanās tehnoloģiskos risinājumus konkrētām cilvēku vajadzībām. - Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem. Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu. Plāno un novērtē digitālās iekļaušanās pedagoģiskos un tehnoloģiskos risinājumus, formulējot problēmu un tās risinājumus, balstoties uz teorijām un labās prakses piemēriem. - Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem. Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu. Rada un ievieš pedagoģisku inovāciju, sadarbībā ar cietiem pedagogiem. - Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem. Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstisks pārbaudes darbs par pedagoģijas teorētiskiem modeļiem un to īstenošanu dažādībā, galvenām teorijām un aktuālām tendencēm digitālās iekļaušanās pētījumos un praksē, digitālās iekļaušanās ētisko un sociālo kontekstu un līdzdalību informācijas sabiedrībā, vadlīnijas informācijas tehnoloģiju sistēmu un pakalpojumu pieejamības novērtēšanai izmantošanu - 15%
Kombinēts pārbaudes darbs (rakstisks darbs un tā prezentācija) par inovatīvu mācīšanas, mācīšanās un vērtēšanas formu kopu darbam klasē ar dažādiem skolēniem novērtēšanu, digitālās iekļaušanās tehnoloģisko risinājumu konkrētām cilvēku vajadzībām atlasi, digitālās iekļaušanās pedagoģisko un tehnoloģisko risinājumu plānošanu, novērtēšanu, un pedagoģisku inovāciju radīšanu un ieviešanu, sadarbībā ar citiem pedagogiem - 65% Rakstisks eksāmens pašnovērtējums par sava personīga mācīšanās tīkla attīstību un dokumentēšanu, identificējot savas izpratnes dziļumu - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Svešvalodu zināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|