Kods | LA0430 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Formveide jaunajiem medijiem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Solvita Spirģe-Sēne, Herberts Erbs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz studentiem pilnveidotu telpiskās vides izjūtu un izpratni par proporciju.. Iepazīstina ar tradicionāliem veidošanas materiāliem un novitātēm, veidojot telpiskas formas objektus un izpratni par materiālu saderību. . Apgūst objektu grafiskos un telpiskos risinājumus saistībā ar materialitāti. Iemācās pasniegt formas funkcionālo izteiksmību dažādos efektos un izpausmēs. Tiek radītas iemaņas telpisku objektu veidošanā, darbu secību un materiālu izvēlē. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķi: Attīstīt un pilnveidot izpratni par telpisko domāšanu un iztēli, telpisko vides uzbūvi, veidot tektonikas jēdziena izpratni. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iegūt priekšstatu par mēroga, proporciju un struktūras veidošana telpiskos objektos. 2. Apgūt dažādu materiālu tehnisko, konstruktīvo un dekoratīvo īpašību izpēte un savstarpējās saderības un izpratnes veidošanu. 3. Apgūt maketēšanas un veidošanas tehnisko prasmi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot pielietot telpisko objektu izstrādes mērogos radoši jaunus materiālus , saskaņā ar tektoniski veiksmīgiem risinājumiem. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem.
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte.
Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids.
Regulārs darbs semestra laikā.
Prezentēti visi uzdotie darbi. Spēj pielietot daudzveidīgus kompozīcijas elementus un pamatprincipus. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem. Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte. Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids. Regulārs darbs semestra laikā. Prezentēti visi uzdotie darbi. Spēj veidot, attīstīt formas un materiāla izjūtu, dimensionālo domāšanu, māksliniecisko iztēli. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem. Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte. Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids. Regulārs darbs semestra laikā. Prezentēti visi uzdotie darbi. Prot ar veidošanas līdzekļiem attēlot nepieciešamās formas. - Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem. Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte. Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids. Regulārs darbs semestra laikā. Prezentēti visi uzdotie darbi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem - 15%
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte - 15% Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids - 15% Regulārs darbs semestra laikā - 5% Prezentēti visi uzdotie darbi - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|