Kods | LA0427 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Interaktivitātes dizaina pamati jaunajiem medijiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jānis Jankevics | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Students gūs priekšstatu par interaktivitātes dizaina un interaktīvās mākslas pamatprincipiem, apgūstot tīkla mākslas vēsturi un tehnoloģijas, programmatūru un programmēšanas valodas, kā arī praktiski izveidojot mājas lapu – savu web portfolio, kurā ievietos paša veidoto digitālo, interaktīvo mākslas darbu, animāciju un grafikas darbu izlasi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir sniegt pamatzināšanas un prasmes interaktivitātes dizaina veidošanai jaunajos medijos / digitālajā vidē. Uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar mākslas tapšanas procesiem internetā un citos elektronisko mediju tīklos (izmantojot mobilās telekomunikācijas, bezvadu tīklojumus, uc. jaunās tehnoloģijas); 2. Apgūt tīkla mākslas vēsturi no agrīnajiem telekomunikāciju eksperimentiem līdz interneta mākslai; 3. Praktiski – apgūt tīkla mākslas un mājas lapas veidošanas pamatprincipus un radīt interaktīvus, digitālus mākslas darbus (grafiku un animācijas). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Pārzina nosacījumus un programmēšanas valodas pamatjēdzienus (HTML, CSS, WordPress, responsive design, FTP, webserver, web design) responsīvas mājas lapas izveidei;
- Prot patstāvīgi izvēlēties piemērotus rīkus un izdarīt mākslinieciskas izvēles aizraujošu/ pārsteidzošu tīkla mākslas darbu (skatītāja pieredzes) izveidošanai;
- Zina animācijas pamatus, kā arī ieguvis zināšanas par GIF mākslu;
- Izprot lietotāja pieredzes un satura atklāšanas secības (stāstniecības) konstruēšanu mājas lapā. - Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir
1) izpildījis visus moduļa uzdevumus;
2) dalība praktiskajās nodarbībās.
Vērtēšanas kritēriji:
Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem -15 %;
Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte – 15%;
Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids – 15 %;
Regulārs darbs semestra laikā – 5 %;
Prezentēti visi uzdotie darbi – 50 %. Prasmes: - Prot patstāvīgi izveidot un uzturēt vienkāršu mājas lapu; - Prot Izveidot oriģinālu GIF animāciju sēriju; - Prot izveidot interaktīvu HTML5 tīmekļa elementu. - Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa uzdevumus; 2) dalība praktiskajās nodarbībās. Vērtēšanas kritēriji: Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem -15 %; Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte – 15%; Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids – 15 %; Regulārs darbs semestra laikā – 5 %; Prezentēti visi uzdotie darbi – 50 %. Kompetences: - Iegūta izpratne par nosķīrumu starp kļūdu mākslu un kļūdu estētiku. Apgūtas dažādas kļūdu mākslas tehnikas; - Prot patstāvīgi pielietot zināšanas par interaktivitātes tehnoloģijām, veidojot māksliniecisku vēstījumu un lietotāja pieredzi. - Eksāmens tiek vērtēts, ja students ir 1) izpildījis visus moduļa uzdevumus; 2) dalība praktiskajās nodarbībās. Vērtēšanas kritēriji: Darbu atbilstība izvirzītajam mērķim un uzdevumiem -15 %; Patstāvīgais darbs un māksliniecisko ideju oriģinalitāte – 15%; Izpildījuma kvalitāte un pasniegšanas veids – 15 %; Regulārs darbs semestra laikā – 5 %; Prezentēti visi uzdotie darbi – 50 %. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Moduļa uzdevumi/ dalība praktiskajās nodarbībās
- 50%
Eksāmens: Darbu skate - izstāde (tīklā) - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|