Kods | LA0426 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Grafikas dizaina pamati jaunajiem medijiem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilva Magazeina-Līduma, Līga Sakse, Pēteris Riekstiņš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Moduļa ietvaros studenti iepazīst datorgrafikas jēdzienus, praktiski apgūst grafisko lietotņu rīkus un komandas. Praktiski veido un apstrādā vektorgrafikas un rastrgrafikas attēlus. Veido datorģenerētus attēlus. Studenti izstrādā dažādus dizaina projektus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Mērķis ir iepazīt un veidot dziļāku izpratni par datorgrafikas daudzveidību un izpausmēm mūsdienu dizainā. Apgūt datorgrafikas jēdzienus, pārzināt datorgrafikas veidus un to izmantošanu dizaina projektos. Studiju kursa uzdevumi: Pārzināt vizuālās izteiksmes līdzekļus un to izmantošanu dizaina projektos. Praktiski spēt profesionāli izmantot grafisko lietotņu rīkus un komandas. Spēt profesionāli veidot un apstrādāt vektorgrafikas un rastrgrafikas attēlus. Spēt izmantot ģeneratīvas datorgrafikas tehnikas. Iegūt praktisku pieredzi dizaina projektu izstrādē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Zina datorgrafikas, tostarp ģeneratīvās datorgrafikas, pamatjēdzienus, veidus un to izmantošanu mūsdienu dizainā;
- Pārzina vizuālās izteiksmes pamatelementus; - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens Prasmes: - Izvēlas un prasmīgi lieto atbilstošus grafisko lietotņu rīkus dizaina risinājumu izstrādei; - Izvēlas un prasmīgi lieto vizuālos izteiksmes līdzekļus dizaina risinājuma izstrādei; - Prot sakārtot vizuālos elementus uztveramā, funkcionālā un estētiskā struktūrā; - Iegūst, atlasa, apstrādā un analizē informāciju datorgrafikas un dizaina jomā, izmanto jaunākos pētījumus un nozares sasniegumus; - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens Kompetence: - Kritiski izvērtē dizaina projekta tapšanas procesu, izmantojot studiju procesā apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, plāno un īsteno radošas idejas dizaina un tehnoloģiju jomā; - Izstrādā dizaina projektus, realizē māksliniecisko ideju, izmantojot datortehnoloģijas. - Praktisko uzdevumu izpilde un eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko uzdevumu izpilde - 50%
Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatizglītības un vispārējās izglītības programma datorikā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|