Kods | LA0406 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Modulis "Profesionālā lietpratība pirmsskolas metodiskajā darbā": Atbalsta sistēma pirmsskolas pedagoga profesionālai pilnveidei | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Alīda Samuseviča | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek aktualizētas topošo pirmsskolas skolotāju zināšanas un prasmes, mērķtiecīgi attīstot viņu organizatorisko kompetenci atbalsta sistēmas pirmsskolas pedagogu profesionālās pilnveides izveidei pedagoģiskajā realitātē, nodrošinot. mērķtiecīgu profesionālo pilnveidošanos un pašrefleksiju darba vidē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Attīstīt topošo pirmsskolas skolotāju organizatorisko kompetenci izveidot atbalsta sistēmu pirmsskolas pedagogu profesionālās pilnveides nodrošināšanai pedagoģiskajā praksē. Studiju kursa uzdevumi: 1. Papildināt un sistematizēt zināšanas par pedagogu profesionālās pilnveides iespējām darba vidē; 2. Iepazīt un raksturot pedagogu profesionālās darbības kvalitātes un profesionālās pilnveides mijsakarības; 3. Attīstīt profesionālās prasmes pedagogu savstarpējās koleģiālās pilnveides īstenošanā, izveidojot profesionālā atbalsta sistēmu pirmsskolas izglītības institūcijā; 4. Izveidot optimālu un individualizētu pedagogu profesionālās pilnveides modeļa darbības konceptu pirmsskolas pedagogu profesionālai refleksijai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Ir zināšanas par atbalsta sistēmas nodrošināšanu;
Ir zināšanas par atbalsta sniegšanu profesionālās kompetences pilnveidei;
Ir zināšanas par prasībām pedagoģiskā darba kvalitātei un tās nodrošināšanu;
Ir zināšanas par profesionālās refleksijas sniegšanu. - Vērtējumu veido:
Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros.
Patstāvīgā darba izpilde. Prasmes: Prot plānot pedagogu profesionālo pilnveidi; Prot analizēt profesionālās pilnveides rezultātus; Prot novērtēt profesionālo izaugsmi. - Vērtējumu veido: Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros. Patstāvīgā darba izpilde. Kompetences: Spēj īstenot koleģiālās hospitācijas un atbalsta sniegšanas kompetenci; Spēj organizēt un īstenot pedagoģisko sadarbību; Spēj īstenot atbalsta īstenošanas kompetenci profesionālajai pilnveidei; Spēj veikt profesionālu pašrefleksiju. - Vērtējumu veido: Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros. Patstāvīgā darba izpilde. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros - 50%
Eksāmens: patstāvīgā darba izpilde - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|