Kods | LA0401 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Jaunrades process: teorija un prakse | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Digitālās humanitārās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gunta Krastiņa, Zigrīda Atāle | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss iepazīstina studējošos ar jaunrades procesa teorētiskajām atziņām un praksē īstenotajām iecerēm. Tiek aktualizēti personības radošā potenciāla attīstīšanas, spēju un talanta attīstības jautājumi.. Kurss aptver mākslas darba radīšanas procesu no idejas rašanās līdz tā izstādīšanai izstādē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Kursā tiek apgūts mākslas darba radīšanas process no idejas attīstīšanai līdz eksponēšanai izstādē. Studiju kursa uzdevumi: 1. veidot izpratni par atsevišķām ģēniju domāšanas stratēģijām; 2. padziļināti veidot izpratni par mākslas procesa radošuma dažādajiem aspektiem; 3. Veidot pats savus priekšstatus par to, kā saskatīt mākslas darbos radošuma komponenti, iegūt izpratni par mākslinieka personību un tā radošā potenciāla paaugstināšanas iespējām, gan teorētiski, iepazīstoties ar jaunākajiem virzieniem mākslā, gan praktiski veidojot neordinārus, radošus darbus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Ir izpratne par informācijas iegūšanu, tās atlasi, prot to analizēt un izmantot dizaina izstrādes procesā. - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. Prasmes: - Prot atklāt radošuma nozīmi idejas turpmākai attīstībai; - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. - Prot plānot patstāvīgās studijas un radošuma izpratnes pilnveidi; - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. - Prot pielietot teorētiskās atziņas inovatīvu mākslinieciski radošo ideju īstenošanā dizainā; - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. Kompetence: - Prot rast neordinārus risinājumus mākslinieciskajā jaunradē, strādājot individuāli un komandā; - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. - Spēj patstāvīgi pielietot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes mākslinieciskā un pētnieciskā darbībā kreatīvu risinājumu radīšanā dizainā. - Paredzētā mācību vielas apguve un praktisko darbu prezentācija, to prezentācija eksāmenā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko darbu prezentācija - 50%
Eksāmens. Noslēguma darbu prezentācija - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Students izmanto savas zināšanas, kas iegūtas studējot mākslas vēsturi un lekcijās apgūtās zināšanas par radošuma teorijām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|