Kods | LA0390 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Logopēdijas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gundega Tomele | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz ieskatu logopēdijas pamatjautājumos. Tā ietvarā tiek gūta izpratne par dažāda vecuma personu ar runas, valodas, komunikācijas traucējumiem saskarsmes specifiku un īpašajām vajadzībām dažādos sociālos kontekstos. Tiek apgūtas pamata prasmes, lai savlaicīgi identificētu runas, valodas, komunikācijas traucējumu pazīmes un sniegtu atbalstu savas profesionālās kompetences ietvarā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: sniegt priekšstatus par logopēdijas pamatjautājumiem un atbalsta specifiku personām ar runas, valodas, komunikācijas traucējumiem dažādos sociālos kontekstos. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt zināšanas par logopēdijas pamatjautājumiem. 2. Sniegt izpratni par personu ar runas, valodas, komunikācijas traucējumiem saskarsmes specifiku un īpašajām vajadzībām dažādos sociālos kontekstos. 3. Apgūt prasmi identificēt runas, valodas, komunikācijas traucējumu pazīmes dažādos vecumposmos. 4. Pilnveidot profesionālo kompetenci saskarsmē un atbalsta sniegšanā personām ar runas, valodas, komunikācijas traucējumiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1. Pārzina logopēdijas teorijas un prakses pamatjautājumus.
2. Ir izpratne par personu ar runas, valodas, komunikācijas traucējumiem saskarsmes specifiku, īpašajām vajadzībām un atbalsta sniegšanas iespējām. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos vērtējumus.
Vērtējumu veido aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās,
patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens noslēgumā. PRASMES: 1. Prot identificēt runas, valodas, komunikācijas traucējumu pazīmes dažādos vecumposmos. 2. Prot veidot saskarsmi un sadarboties dažādos sociālos kontekstos. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos vērtējumus. Vērtējumu veido aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens noslēgumā. KOMPETENCE: 1. Spēj integrēt teorētiskās zināšanas praksē. 2. Spēj sniegt atbalstu profesionālās kompetences ietvarā. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos vērtējumus. Vērtējumu veido aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens noslēgumā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība lekcijās un praktiskajās nodarbībās - 10%
Patstāvīgie darbi - 50% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas medicīnas, psiholoģijas un pedagoģijas pamatos. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|