Kods | LA0310 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Informācijas tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datormācība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Lāsma Ulmane-Ozoliņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Nodarbībās studenti pilnveidos savu digitālo kompetenci, digitālo pratību, pētot un praktiski lietojot dažādus tehnoloģiskos risinājumus, kuri ir izmantojami profesionālajā darbībā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: pilnveidot un stiprināt studentu digitālo kompetenci profesionālās darbības veikšanai. Studiju kursa uzdevumi: 1. Izprast un izvērtēt tehnoloģiju nozīmi un tās mērķtiecīgu izmantošanu profesionālajā darbībā. 2. Iepazīties un analizēt jaunākos pētījumus un iespējas tehnoloģiju izmantošanā sociālā darba jomā. 3. Apgūt un attīstīt prasmes darbā ar dažādiem tehnoloģiskiem risinājumiem. 4. Pilnveidot digitālo pratību (medijpratību). 5. Prast pielietot iegūtās zināšanas reālās dzīves, studiju un darba situācijās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prasme un attieksme:
Spēj izmantot detalizētas informācijas meklēšanas stratēģijas.
Prot novērtēt informācijas derīgumu, uzticamību, izmantojot dažādus kritērijus.
Spēj izmantot dažādus saziņas rīkus un to papildu funkcijas tiešsaistē.
Spēj radīt digitālo saturu dažādos formātos, izmantojot digitālos satura veidošanas rīkus (prezentācija, fotogrāfija, video u.c.).
Spēj nodrošināt datu aizsardzību atbilstoši datu aizsardzību regulējošiem dokumentiem. - Patstāvīgais darbs, ieskaite. Vispārējās zināšanas: Pārzina informācijas meklēšanas paņēmienus un stratēģijas. Pārzina tiešsaistē pieejamās informācijas izvērtēšanas paņēmienus. Pārzina Sociālajā darbā nepieciešamās digitālās tehnoloģijas un to lietošana. Pārzina datu bāzes un to izmantošanu sociālajā darbā. Orientējas digitālo ierīču un tehnoloģiju drošībā,datu aizsardzībā. - Patstāvīgais darbs, ieskaite. Kompetences: Spēja pārliecinoši, kritiski un droši izmantot digitālās tehnoloģijas profesionālajā darbībā un komunikācijā sociālā darbinieka darba pienākumu veikšanai, t.sk. pētniecības, izglītošanas un informēšanas nolūkos. - Patstāvīgais darbs, ieskaite. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgais darbs - 60%
Ieskaite - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|