Kods | LA0164 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Modulis "Rekreācija un tūrisms": Rekreācijas veidi un līdzekļi tūrismā; Veselību veicinošās fiziskās aktivitātes; Rekreācijas un atpūtas programmu organizēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Helēna Vecenāne, Zane Gusta, Sintija Pusaudze | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijas, pastāvošās programmas un atbalsta pasākumi. Rekreācijas pārvaldības pieeja Eiropā un pastāvošajā sistēmā sabiedrības veselības veicināšanai. Rekreācijas tūrisma un sabiedrības veselības sociāli ekonomiskā nozīme. Pastāvošie un iespējamie sadarbības un attīstības modeļi rekreācijas tūrismā (sabiedrībā balstīti modeļi, publiskā un privātā sektora partnerība, ilgtspējīgas sadarbības modeļi). Rekreācijas tūrisma ārēji organizatoriskas formas: klasteri, stratēģiskās alianses, tīkli un e-tīkli, vērtībās un uz sadarbību balstīti uzņēmējdarbības modeļi. Rekreācijas tūrisma galamērķu attīstība: apstākļi, faktori, darbības un dalībnieki.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: veidot izpratni par pārvaldību rekreācijas tūrismā Latvijā un Eiropā, saprotot sadarbības un attīstības modeļus šajā jomā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Sniegt zināšanas par sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijām, pastāvošam programmām un atbalsta pasākumu plānojumu jomai. 2. Dot vispārīgu izpratni par rekreācijas pārvaldības pieeju Eiropā un orientēties pastāvošajā sistēmā sabiedrības veselības veicināšanai. 3. Izprast rekreācijas tūrisma un sabiedrības veselības sociāli ekonomisko nozīmi. 4. Veidot prasmes patstāvīgi analizēt dažādus sadarbības modeļus, veidot partnerību, plānojot attīstību rekreācijas tūrisma jomā. 5. Attīstīt studentu kapacitāti jaunāko zinātnisko atklājumu un rezultātu uztverē un izmantošanā. 6. Veicināt analītisko un radošo domāšanu, atlasot un pielietojot dažādas pētījumu metodes, analizējot un interpretējot sava darba rezultātus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas.
Orientējas pārvaldību un attīstības plānošanas ietvaru rekreācijas tūrisma jomā. Faktoru izpratne sadarbības modeļos.
Pārzina rekreatīvā tūrisma situāciju un pārvaldību Eiropā. - Pārbaudes darbs: teorētiskās zināšanas par sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijām un programmām, tūrisma un sabiedrības veselības sociālekonomisko nozīmi.
Eksāmens: moduļu kursu rezultātā students prezentējis rekreācijas tūrisma pozīcijas ES dalībvalstu ekonomikā,veselības veicināšanas pamatprincipus un rekreatīvās fiziskās aktivitātes, izstrādājis rekreācijas tūrisma galamērķa attīstības modeli, prezentējis pētījuma rezultātus par konkrēta sadarbības modeļa formu rekreācijas tūrismā. Prasmes. Prot analizēt kopsakarības attīstības modeļu veidošanā rekreācijas tūrismā, noteikt dalībnieku atbildības jomas, sadarbības pamatprincipus un potenciālās formas. - Pārbaudes darbs: teorētiskās zināšanas par sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijām un programmām, tūrisma un sabiedrības veselības sociālekonomisko nozīmi. Eksāmens: moduļu kursu rezultātā students prezentējis rekreācijas tūrisma pozīcijas ES dalībvalstu ekonomikā,veselības veicināšanas pamatprincipus un rekreatīvās fiziskās aktivitātes, izstrādājis rekreācijas tūrisma galamērķa attīstības modeli, prezentējis pētījuma rezultātus par konkrēta sadarbības modeļa formu rekreācijas tūrismā. Kompetences. Spēj izvērtēt pārvaldes mehānismu un līdzšinējo rekreācijas tūrisma pārvaldības attīstību Eiropā, spēj pamatot lēmumus par partnerību un iesaisti noteiktos sadarbības modeļos. - Pārbaudes darbs: teorētiskās zināšanas par sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijām un programmām, tūrisma un sabiedrības veselības sociālekonomisko nozīmi. Eksāmens: moduļu kursu rezultātā students prezentējis rekreācijas tūrisma pozīcijas ES dalībvalstu ekonomikā,veselības veicināšanas pamatprincipus un rekreatīvās fiziskās aktivitātes, izstrādājis rekreācijas tūrisma galamērķa attīstības modeli, prezentējis pētījuma rezultātus par konkrēta sadarbības modeļa formu rekreācijas tūrismā. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pārbaudes darbs: teorētiskās zināšanas par sabiedrības veselības un rekreācijas pārvaldes institūcijām un programmām, tūrisma un sabiedrības veselības sociālekonomisko nozīmi - 50%
Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|