Kods | LA0066 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Cilvēka anatomija un fizioloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gundega Tomele, Dina Berloviene | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā apgūst zināšanas un prasmes par cilvēka ķermeņa uzbūvi, fizioloģiskajiem procesiem organismā un funkcionēšanas pamatprincipiem, lai izmantotu logopēda darbā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt zināšanas cilvēka anatomijā un fizioloģijā, apgūt organisma uzbūves un fizioloģisko funkciju regulācijas principus un mehānismus, saistībā ar logopēda darba specifiku. Studiju kursa uzdevumi: 1. Apgūt zināšanas par orgānu sistēmu uzbūvi un darbības fizioloģiskajiem procesiem. 2. Veidot prasmes un iemaņas cilvēka organisma fizioloģisko procesu izpētē. 3. Sekmēt iegūtās zināšanas lietot logopēdijas kontekstā darbā ar klientiem un pacientiem. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1. Pārzina cilvēka organisma uzbūvi.
2. Ir izpratne par fizioloģisko funkciju regulācijas mehānismiem.
3. Ir zināšanas par anatomijas terminiem latīņu valodā. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais vērtējums. Vērtējumu veido:
1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās.
2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums, darba lapu aizpilde.
3. Nokārtoti starppārbaudījumi.
4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. PRASMES: 1. Prot atpazīt un parādīt anatomiskas struktūras uz anatomijas studijās lietotajiem mācību līdzekļiem. 2. Prot analizēt fizioloģiskās norises organismā. 3. Māk izmantot iegūtās zināšanas logopēdijas studiju programmas praktiskajās nodarbībās. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais vērtējums. Vērtējumu veido: 1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās. 2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums, darba lapu aizpilde. 3. Nokārtoti starppārbaudījumi. 4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. KOMPETENCE: 1. Ir zināšanas par galvas un kakla orgānu anatomiju un fizioloģiju. 2. Izmanto anatomijas un fizioloģijas zināšanas un prasmes logopēda ikdienas darbā un profesionālajā darbībā. - Kursa vērtējumu veido kumulatīvais vērtējums. Vērtējumu veido: 1. Piedalīšanās un aktīva līdzdalība nodarbībās. 2. Praktisko darbu izpilde: Apgūto tematu materiālu apkopojums, darba lapu aizpilde. 3. Nokārtoti starppārbaudījumi. 4. Sekmīgi nokārtots eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgā darba izpilde - 30%
Starppārbaudījumi - 30% Eksāmens - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bioloģijas cikla priekšmeti vidusskolas kursu apjomā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|