Kods | LA0065 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Runas un dzirdes orgānu anatomija, fizioloģija un patoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gundega Tomele, Eva Katvare | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā apgūst zināšanas par runas un dzirdes orgānu anatomiju, fizioloģiju un patoloģiju, prasmes iegūtās zināšanas integrēt logopēda slēdziena noteikšanā un valodas sistēmas traucējumu habilitācijā un rehabilitācijā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir iegūt teorētiskās un praktiskās zināšanas par runas un dzirdes orgānu anatomiju, fizioloģiju un patoloģiju. Iegūtās zināšanas prast integrēt valodas sistēmas traucējumu habilitācijā un rehabilitācijā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Apgūt runas un dzirdes orgānu anatomiju, fizioloģiju un patoloģiju. 2. Apgūt runas un dzirdes orgānu vienkāršās izmeklēšanas metodes. 3. Prast novērtēt iegūtos izmeklēšanas rezultātus un integrēt tos logopēda slēdziena noteikšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
Ir zināšanas par dzirdes un runas orgānu anatomiju, fizioloģiju un patoloģiju. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem.
Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās.
Pārbaudes darbi: zināšanu pārbaude studiju kursa apguves laikā.
Eksāmens: teorētiskās zināšanas. PRASMES: Prot veikt vienkāršas dzirdes un runas orgānu anatomijas un fizioloģijas izmeklēšanas metodes, novērtēt iegūtos izmeklēšanas rezultātus slēdziena noteikšanai. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem. Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās. Pārbaudes darbi: zināšanu pārbaude studiju kursa apguves laikā. Eksāmens: teorētiskās zināšanas. KOMPETENCE: Spēj izmeklēšanas rezultātus analizēt un integrēt valodas sistēmas traucējumu habilitācijā un rehabilitācijā, kā arī prot agrīni noteikt patoloģiskas izmaiņas dzirdes un runas orgānos. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem. Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās. Pārbaudes darbi: zināšanu pārbaude studiju kursa apguves laikā. Eksāmens: teorētiskās zināšanas. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 30% Eksāmens - 60% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Cilvēka anatomija un fizioloģija (vidusskolas programma). Ievads logopēdijā un logopēdijas vēsture. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|