Kods | LA0061 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Komunikācijas teorija un prakse, psiholingvistika I | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Diāna Laiveniece | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss attīsta un pilnveido studentu izpratni par sazināšanās procesu, tā komponentiem, nosacījumiem, korektumu. Studiju kursā studenti mācās izprast reālā saziņas procesa teorētiskos pamatus, veidojot priekšstatu par komunikāciju kā zinātnes izpētes objektu, apgūst komunikācijas pamatnosacījumus, izprotot to nepieciešamību, veido priekšstatu par komunikāciju kā vienu no ietekmīgākajiem sociālās dzīves un karjeras instrumentiem, praktiski apgūst komunikācijas prasmes saziņā ar auditoriju, attīstot publiskās runas prasmes un gūstot priekšstatu par prasībām vizuālajai prezentācijai.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: attīstīt un pilnveidot studentu izpratni par sazināšanās procesu, tā komponentiem, nosacījumiem, korektumu. Kursa uzdevumi: 1) rosināt izteikt savu viedokli par komunikācijā notiekošajiem procesiem, 2) palīdzēt izmantot komunikāciju kā vienu no ietekmīgākajiem sociālās dzīves un karjeras instrumentiem, 3) veicināt komunikācijas pamatnosacījumu ievērošanu saziņā atbilstoši situācijai, 4) mācīt, kā sagatavot publisko runu kopā ar prezentāciju un piedāvāt to auditorijai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1) izprot komunikāciju kā zinātnes izpētes objektu;
2) zina reālā saziņas procesa teorētiskos pamatus;
3) spēj izteikt savu viedokli par komunikācijā notiekošajiem procesiem;
4) prot izmantot komunikāciju kā vienu no ietekmīgākajiem sociālās dzīves un karjeras instrumentiem;
5) spēj ievērot komunikācijas pamatnosacījumus saziņā atbilstoši situācijai;
6) spēj sagatavot publisko runu kopā ar prezentāciju un piedāvāt to auditorijai. - Metodes:
1. Seminārziņojuma sagatavošana par valodas funkcijām.
2. Darba lapas izpilde par lietišķās komunikācijas normām.
3. Teorijas jautājumu tests.
4. Publiskās runas un prezentācijas sagatavošana par komunikācijas prakses aspektiem.
5. Eksāmens
Kritēriji:
studiju kursa kopējam novērtējumam izmantota kriteriālā vērtēšana, ņemot vērā
1) iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte,
2) iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Seminārziņojuma sagatavošana par valodas funkcijām. - 10%
2. Darba lapas izpilde par lietišķās komunikācijas normām. - 10% 3. Teorijas jautājumu tests. - 15% 4. Publiskās runas un prezentācijas sagatavošana par komunikācijas prakses aspektiem. - 15% 5. Eksāmens. - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Latviešu valodas kurss vidusskolas apjomā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|