Kods | LA0053 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Logopēda profesionālās darbības pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gundega Tomele | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek sniegta informāciju par studiju programmas Logopēdija struktūru, studiju procesa norisi, studiju kursu satura savstarpējo mijiedarbību un saistību ar apgūstamās profesionālās kvalifikācijas akadēmiskajām, profesionālajām un praktiskajām kompetencēm, kā arī sniedz izpratni par skolotāja logopēda profesijas būtību, profesionālās ētikas teorētiskajiem un praktiskajiem aspektiem. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir iepazīstināt ar studiju procesa saturu un organizāciju studiju programmā Logopēdija, sniegt priekšstatus par logopēda profesiju, profesionālās darbības pamatiem, profesionālās ētikas būtību un tās nozīmi logopēda profesijā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar universitātes infrastruktūru, studiju procesa organizāciju, studijās izmantojamām darba formām un studiju kursu saturu. 2. Sniegt informāciju par zināšanu vērtēšanas norisi un metodoloģiju. 3. Sniegt izpratni par logopēda profesijas būtību un nepieciešamajām profesionālajām kompetencēm. 4. Apgūt svarīgākos ētikas principus un normas. 5. Attīstīt prasmes vērtēt savu un kolēģu rīcību konkrētās situācijās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1. Pārzina studiju programmas Logopēdija struktūru.
2. Izprot studiju procesa organizāciju un studiju kursu saturu studiju programmā Logopēdija, studijās izmantojamās darba formas, zināšanu vērtēšanas norisi un vērtēšanas metodoloģiju.
3. Izprot logopēda profesijas būtību, profesionālo kompetenci un ētikas kodeksu. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem.
Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās.
Patstāvīgā darba izpilde: grāmatas apskats un analīze.
Eksāmens: prezentācija. PRASMES: 1. Prot orientēties studiju programmas struktūrā, studiju procesa norisē un RTU LA infrastruktūrā. 2. Izmanto zināšanas par pamatprincipiem komunikācijā ar klientiem un to piederīgajiem, izprot klientu tiesību pamatus (tiesības uz informāciju, diskrētumu utt.), ievēro profesionālās ētikas principus un normas. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem. Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās. Patstāvīgā darba izpilde: grāmatas apskats un analīze. Eksāmens: prezentācija. KOMPETENCE: 1. Ir zināšanas par studiju programmas struktūru, studiju procesa norisi, studiju kursu satura savstarpējo mijiedarbību un saistību ar apgūstamās profesionālās kvalifikācijas (skolotāja logopēda) akadēmiskajām, profesionālajām un praktiskajām kompetencēm. 2. Izmanto studiju kursā iegūtās zināšanas un prasmes praksē. - Studiju kursa apguve tā noslēgumā tiek vērtēta 10 ballu skalā, summējot pozitīvos rezultātus un vadoties pēc šādiem kritērijiem: iegūto zināšanu apjoms un kvalitāte, iegūtās prasmes un kompetence atbilstoši plānotajiem studiju rezultātiem. Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās. Patstāvīgā darba izpilde: grāmatas apskats un analīze. Eksāmens: prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Nodarbību apmeklējums un aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās - 10%
Patstāvīgā darba izpilde - 40% Eksāmens kursa noslēgumā - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vidējās vispārējās izglītības mācību priekšmeti. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|